Hodnocení a zkušenosti s autem
Daný automobil považuji za prostorný a pohodlný vůz, ale již bych jej nikdy nechtěl vlastnit. Spotřeba a motor bych zatím hodnotil docela dobře, motor si poradí i při plném osazení automobilu v kopcích docela slušným výkonem. Automobil je trochu hlučnější, ale neni to klasické MPV, tak se to dá brát. Vzidlo jsem vyzkoušel i na delší cesty po České republice, Německu, Chorvatsku, Maďarsku, Slovensku a myslím, že Vás vozidlo neunaví, tak jak se mi to u některých předchozích automobilů stávalo. Spotřeba vozidla se při jízdě dle pravidel silničního provozu dá stáhnout na 5,5l/100km nafty, ale pokud vyrazíte na dálnici a zapnete tempomat na 130km/hod., tak se spotřeba začne pohybovat někde kolem 6,5 /100 km Vnitřní prostor Vás překvapí svojí velikostí, ale časem budete v interiéru postrádat odkládací prostor, pokud si ovšem nepořídíte prostřední panel mezi sedačky ( samostatné pořízení, cena někde kolem 4500,- Kč v.č. DPH a montáže). Další výhodou je zavazadlový prostor, který je dobře rozšiřitelný po vytažení zadních sedadel, ale to je asi, tak poslední klad daného vozidla. Velkou nevýhodou je, že automobil je při dešti v zadní části velmi rychle jak prasátko. Dalším problémem je výhled z vezidla při vyjíždění vozidlem do křižovatek , a to se týká výhledu přes přední sloupek a prostřední slopek vozidla.
Závěrem bych řekl, že kdybych si dnes vybíral další automobil, tak bych daný vůz již nikdy nekoupil. Důvodem tohoto rozhodnutí je jeho poruchovost přední nápravy, zvuky z přední nápravy, vrzání plastů a hrozný přístup importéra Citroenu Česká republika.
Posouzení, zda je recenze užitečná nebo neni nechám na každém, jelikož každý má jiné zkušenosti s daným automobilem. Pokud o zakoupení daného vozu uvažujete, prostudujte si vše co najdete o daném automobilu, jelikož problémy automobil má a Citroen to nechce přiznat.
Silné stránky
objem zavazadlového prostoru
prostor
Slabé stránky
měké plasty v obložení zavazadlového prostoru
vrzání plastů
přední náprava