tuhost karoserie
motor
protikorozní ochrana
I nadále vozidlo funguje bez sebemenšího zaváhání. Vyměnil jsem pouze akumulátor (předchozí AKU - VARTA Blue vydržela 7 roků) a silentbloky zadního stabilizátoru, kde byly již vůle a ozývaly se nepříjemné zvuky od zadní nápravy. Oprava za 256,-Kč udělala z vozu zase příjemného společníka.
Toyota Corolla měla v červenci 20 let a je stále s původním výfukem a původními rozvody, což si u dnešních vozidel nedokážu představit.
Toyotu jsem stále neopustil, jen jsem ji musel dopřát výměnu zadních tlumičů pérování a vyvařit zadní lemy. Nyní zase vypadá k světu a pořád dobře slouží. Ostatní je na vozidle stále původní a vše funkční. I nadále s minimálními provozními náklady.
Auto stále mám, a myslím si, že se s ním jen tak nerozloučím. V prosinci 2019 jsem musel koupit nové pneu. Zvolil jsem celoroční pneumatiky Barum Qartaris 5 – vlastnosti těchto pneumatik nechám raději bez komentáře. Ale za cenu 3.703,- Kč co může člověk očekávat. Na ježdění kolem komína to stačí. Na předchozích letních pneumatikách Michelin Energy 175/65R14 (najeto 97.215 km, vzorek mají stále 2,5 mm, ale jsou již 17 let staré a ztvrdlé, dost hlučné) a zimních Dunlop Winter Response 165/70 R14 (najeto 55.000km) to byla jiná jízda.
Na Toyotě je jinak stále vše původní – tlumič výfuku, rozvody, klínové řemeny, brzdové kotouče, zadní brzdové pakny atd.
Auto ve stáří 25 let slouží stále bez sebemenšího zaváhání s minimálními provozními náklady a jen s nejnutnějším servisem.