Zavřít recenzi

Mazda 6 2,2 Diesel

“až na drobné maličkosti špička ve své třídě”
Foto 1 / 4
  • Rok výroby: 2013 
  • Typ motoru: 2,2 Diesel 129kW 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 16 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 8 měs.
  • Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.6
Automobil jsem koupil nový v nejvyšší výbavě REVOLUTION s příplatkem - el.střešní okno + navigace. Je to má již 4. nově zakoupená mazda 6. Jak říká většina mazďáků, je to opravdu auto s duší. Člověk se do auta zamiluje.

Auto vlastním již 8.měsíc a opravdu si ji nemohu vynachválit až na drobounké nedostastky. Vyzkoušel jsem spotřebu paliva při různých stylech jízdy. Vždy odjeta plná nádrž. Při stylu na spotřebu jsem nádrž vyjel za neuvěřitelných 4,4l/100km a podotýkám 50/50 město, mimo město.

Ve sportovním stylu se spotřeba vyhoupla na 6,5l/100km. V průměru jezdím okolo 5,5l/100km. Vyšší spotřeba platí i při klidné jízdě na dálnici ryhlostí 130-140km/h.

A teď malé drobnosti, které mě trochu otravují život. Zklamalo mě špatně vyřešené přehrávání USB disku. Vždy, když vypnete a následně nastartujete motor se disk začne přehrávat od 1. skladby. Při 600 skladbách na disku si asi každý dokáže představit, jak člověka naštve si naťukat třeba 350. skladbu. Tak je lepší mít cca 50 skladeb a člověku se trochu uleví :-). Minus je také s odkládacím místem ve dveřich. Žádné, krom toho, že je ve všech dveřích místo pro 2 litrovou láhev - velké +.

Další ne příliš kladný nález je v systému i-loop. ("dobíjení přidavného tělesa el.energií"). Sice má tento systém výrazný vliv na spotřebu paliva, ale každých cca 500km dochází k jeho regeneraci a to potom autíčko papá. Tato regenerace, dle mého pozorování trvá cca 25km, co do spotřeby promluví.

Automobil Mazda 6 vřele doporučuji a ani 3. generace mě nezklamala. Někdy se divím nad malou prodejností tohoto vozu, ale na druhou stranu jich nebude na silnicích toli jezdit :-) a pomaleji se okouká.

Tak kdo uvažuje o koupi vozu střední třídy šup šup do autosalónu.

Silné stránky

2 litrové láhve se dají dát do všech dveří
výborné jízdní vlastnosti
silný motor s výborným kroutícím momentem
nízká spotřeba,

Slabé stránky

regenerace systému i-Loop
19" kola, nákladné na pořízení
žádné odkládací místo ve dveřích
přehrávání skladeb z USB

Závady a opravy na autě

žádné
<
Přejít na standardní verzi stránky »