Zavřít recenzi

Peugeot 206 1,4

“Z bodu A do bodu B do cca 30 km (za predpokladu ze jsou Vam vlastnosti jedno) je to pouzitelne”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: 1,4 
  • Stav km při koupi: 29 000 km 
  • Stav km nyní: 36 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 4.2
Toto vozidlo muze s klidem pouzivat pouze velmi skromna a nenarocna zena.

Exterier:
Nenapadne male auto v nenapadne barve na plechovych kolech (foto neni autenticke - barva ovsem koresponduje)

Interier:
A zde to zacina. Vse je male a tvrde. Pristrojova deska (vlastne cely interier) je z tvrdeho plastu a pri konkretnich otackach se velmi rada ozve. Volant ma pomerne uzky venec a na radici paku pouzivam 2 prsty, vse samozrejme z totalne tvrdeho plastu.
Predni sedadla maji tvarovani spadajici do sediveho prumeru, pomerne tvrde posltrovani a delsi cestovani neni prave etalonem pohodli. V sedadle neni mozne zmenit pozici. Chybi loketni operka. Zadni sedadla pouzitelna do vysky osoby cca 165 cm - vlastnosti stejne, tvarovani prakticky neexistuje.

Odkladaci prostory a zavazadelnik:
Od zavazadelniku nikdo nic neocekaval. Nakup odvezete a pokud cestujete ve dvou lidech tak sklopite zadni lavici.
Odkladaci prostory v interieru prakticky neexistuji. Z mista ridice je prispupna dira ve dverich ktera pojme 0,5l petku, pokud tam vozite vestu (kterou jinak neni moc kam dat - leda pod sedadlo kde porad cestuje) tak mate s pitim smulu. Na stredovem panelu neni odkadaci prosto vubec pokud mate radio. za rucni brzdou se nachazi 22 diry kam je mozne odlozit maximalne par minci kdere tam drnci a bouchaji a je problem je vytahnout ven. Pred spolujezdcem je klasicky kastlik do ktereho neni mozny pristup pokud na miste spolujezdce sedi chlap.
Ale nejvetsi skvost dozajnu je prohloublina nad kastlikem ve ktere samozrejme po tvrdem plastu vse klouze. Hlavni problem je tvar. Ten je totiz natolik promysleny, ze pri prujezdu velkeho kruhoveho objezdu katapultoval spolujedcuv mobilni telefon otevrenym okenkem do okolni dopravy!!!

Motor, prevodovka, brzdy:

Motor 1,4 benzin 55kW - liny nedynamicky 4 valec diki kteremu i na mirne kopcovite silnici nepustite radici paku z ruky. Spotreba stejna jako u 17-ti leteho volva 460 s motorem 1,8i - ale ten alespon jezdil. Stejny objem motoru jako ma peugeot pouzivam v audi A2 a charakteristika je nesrovnatelna - holt nemec vs. francouz. Nedovedu si predstavit jizdu s litrovym 206.
Spotreba stejna jako u meho 17-ti leteho volva s motorem 1,8i - ale ten alespon jezdil.
Prevodovka - klasika 5 stupnu. Hlucne razeni a za vse ostatni hovori skutecnost, ze 1. stupen radite daleko casteji nez by ste ocekavali.
Brzdy - adekvatni k te ostatni hruze.

Vybava:
Manualni klima, central, el. okna - konec. Zrcatka nastavujete hezky rucne stejnou packou jakou pamatujete z favorita a nic v nich neni videt. Ovladani prednich oken se nachazi u korene rucni brzdy a nez jej nahmatate tak vam dojdou nervy, odtrhnete oci od silnice a podivate se kde sakra ty prepinace jsou.
Ozvuceni vozu - pokud neplanujete investici do audiovybavy tak bohuzel :(

Silné stránky

neprsi na vas
v noci to sviti
zatim spolehlivost

Slabé stránky

pohonna soustava
interier
celkova zastaralost a lacinost

Závady a opravy na autě

Samovolne upadl zadni podbeh jinak pouze bezna udrzba
<
Přejít na standardní verzi stránky »