Zavřít recenzi

Hyundai i30 1.6

“vozidlo je docela dobré, ale je znát že je to lacinka”
  • Rok výroby: 2014 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 21 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

2
 
Hodnocení celkem 6.6
Auto je v téměř plné palbě. Chybí tam už jen vestavěná navigace. Auto je to docela pohodlné, na našich silnicích se docela hodí měkčeji naladěný podvozek. Kufr je docela přijatelný, ale mohl být větší. Je tam jen dojezdová rezerva, tak doufám že nikdy nepíchnu. K řízení mám docela výhrady, protože auto je strašně přeposilované a není tam žádná zpětná vazba. Takže na D1 ve zůžení když předjíždím třeba kamion, tak to neni moc příjemné, protože tam není taková ta jistota kontaktu s vozovkou. Abs je u tohoto auta strašně přecitlivělé. Jak se přejede i sebemenší nerpovnost při brdění, hned to spíná. Už asi 3x mě to vypeklo třeba při dobržďování do křižovatky. Auto má i ESP, které asi dost do té jízdy kecá, protože každou chvíli zasmrádne spojka. V inetriéru je velmi výrazně poznat že plasty jsou velmi, ale velmi laciné. Jen se na něco sáhne a už je to poškrábané. Za jízdy už začíná být slyšet vrzání. Co se týká karoserie, tak tam je až neuvěřitelné jak strašně je vše slícované - dveře, hubna atd. Pro porovnání máme na firmě těchto vozů asi 20. všechny jsou na tom stejně. Co je na autě super, je chlazená schránka před spolujezdcem, tam se vejde i 1,5 litrová flaška s pitím a ještě k tomu svačina. Auto řadí velmi lehce, občas tam jde hůř dvojka a zpátečka. Pátý rychlostní stupeň tam je na dvě věci. Zpřevodování mi přijde že s ním moc nepočítá. Brzdy jsou velice výrazně ostré, kotouče jsou i vzadu, takže pokud zrovna do toho nekecá abs, tak zastavit je velice rychlé. Super je couvací kamera, s tou člověk zaparkuje i do místa kam by to původně nešlo. Horší je to s parkovacími senzory. Ty musim neustále vypínat, protože to píská furt a parkování s tím je velice obtížné. Stírače a ostřikovače jsou super, kvůli rozprašovacímu efektu jsou použitelné i na dálnici.

Silné stránky

prostor pro cestující
brzdy

Slabé stránky

náhradní díly
parkovací senzory

Závady a opravy na autě

Závady zatím žádné. Jen se do mě opřel pán na křižovatce z boku, promáčkl mi zadní boční dveře, podběh a ohl nějaký spojovací profil na zadní nápravě, takže levé kolo bylo do A. Cena opravy, naštěstí na pojišťovnu, byla závratných 105000kč. Muimochodem dělal to autorizovaný dealer hyunday. A borci blbě stříkly zadní boční dveře a ty jsou teď mnohem tmavší, takže se to bude reklamovat.
<
Přejít na standardní verzi stránky »