Zavřít recenzi

Renault Clio

“Je lepsie vybavou ako ta okridlena prisera fobia HTP!”
  • Rok výroby: 2008 
  • Typ motoru: 1,2 16 55KW 
  • Stav km při koupi: 65 000 km 
  • Stav km nyní: 75 700 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.4
Tak ze mam uz dost skusenosti aj z inymy znackamy aut ale opät som sa vratila k mojej prvej a aj najlepsiej znacke auta ktora ma nesklamala ako tie ponej.Auto mi vyhovuje hlavne motor lebo robim väcsinou len kratke trasy cize mesto ale uz som si brala combi lebo vzdy nieco vyskoci a je lepsie ak ma clovek väcsi kufor.Pred tymto autickom sme mali z manzelom:rentik twngi susuper auticko:Fiat puntoII 1,2 po roku kupi od ruky odisla riadiaca jednotka asi zly kus ale tiez nie zle auticko na kratke trasy a spotrebu:a najhorsia kupa bola a dufam posledna skoda fabia 2009 HTP 44 kw s klimou lebo to auto nam prd vydrzalo mam na mysli po 6000 km hlava odisla aj ventily a ziadny tah do kopcou so zapnutou klimou strasne a ta spotreba fuj nikdy viac trojvalec cele to triaslo ako kosacka ktoru pouzivam pri koseni travy aj ta menej triasie!Tak ze tento dufam ze posledny model clio grantour 1,2 16V 55kw ostane unas co najdlhsie.Ma super spotrebu netrasie ako stou fobiou priestor ok predne svetla po tme proste super.Mne vyhovuje ta pohoda v meste ale aj na nie velmi dobrych cestach celkom to pekne tlmi nie ako ti dvaja pred tymto autickom.A inac vy neprajnici tejto znacke sueste v dnesnej dobe 100% auta figu borovu sused ma novy medo asi rocny a uz 3x v servise a za tie eura mam tolko mensich aut a striedam ako ponozky!Tak ze vsetkym Renaltakom zelam vela jazdy bez poruch a stastnych kilometrou.

Silné stránky

Priestor Motor Pohodlie A nezaujem zlodejou

Slabé stránky

Asi tie stierace teda aj ostriekovace a inac asi n

Závady a opravy na autě

Take normalne ako vymena ziaroviek,olejovych naplni a filtrou inac nic strasne vsetko ok!
<
Přejít na standardní verzi stránky »