Zavřít recenzi

Toyota Prius III

“nie sme taky bohati aby sme si kupovali lacne veci (uz moc neplati)”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2009 
  • Typ motoru: 1,8 benz+60kw elektro 
  • Stav km při koupi: 78 000 km 
  • Stav km nyní: 79 500 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Průměrná spotřeba: 4,2 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.6
Dlho som hladal auto do mesta aj na vylety...
popravde som sa trocha bal kym som sa nebol previest na predvadzacom priuse III po bratislave a urobil som dobre,
kupil som jazdeny po starsom panovi z nemecka 5r. 78.000km
este 3 mesiace zaruka na hybridny system,

mam jedna z najlepších aut na svete(splnil som si detsky sen)

... zatial mam sice najazdenych len par tisic km ale ak auto bude stat za statistikami ako jedno z najspolahlivejsich aut na svete(aj podla americkeho priuschat.com) ...
stoji ako oktavka v podobnej vybave,
ma troska mensi kufor, kocar ale v pohode vojde a aj veci okolo...
...ma vyssiu nakladaciu hranu, pod ktorou je este dost velka vanicka
vzadu miesta na rozdavanie

... ale hlavne nema turbo ani ine "kurv..ka" ...
ak niekoho uz nebavi platit pokuty a jazdit 70 dedinou a 120 mimo, dobra volba- chodte pozriet do salonu prevezte sa... (ja jazdim už dlho so zapnutym tempomatom)

...nie je pre kazdeho, ,- pre kludne povahy -pre toho kto sa nikam neponahla

ale skoda ze sa o nom tolko nehovori...

Spotreba -dialnica (600km)pocitacovych 4,6
Dedinami 4.2 normalne - nie razantna jazda



Slabe stranky : (pre mna zatial drobnosti)
-na 17"/45 kolesach tvrdsie na nase cesty
-Mensi (oproti oktavke,ale nie maly) kufor
-Slabsia akceleracia (ak vas bavi eko jazda)
-Pocit ze idete pomaly (aj ak odete rovnalo rychlo ako bezne skor sa citite brzdou premavky) -proste hybrid musi kazdy obehnut
-nema turbo ani ine kurv..tka
-mensia vyska vzadu (tipujem tak do 185 cm) potom budete vlasami kefovat strop
-slabsie sedacky (oproti golfu V)-nedrzia tak v zakrutach a tazsie sa hlada optimalna -polohamozno som uz zvyknuty na tie golfacke
-vyssie otacky pri zatazeni = zrychlovani do kopca a pri prudsom zosliapnuti plynu (pomaha eko jazdit -lebo sa citite blbo ze ho trapite a jazdite rychlo)

Silne stranky:
-Priestor vzadu(pre nohy)
-Pocit z jazdy- najma ked idete na EL Radost pre ekologa -najma ak vas predbieha diesel a necha tam mrak dymu
-vzhlad exetrier-mne sa velmi paci
-Interier tvrdsie plasty-dobre na udrzbu, a vsetko je tam kde ma byt, nema vela tlacitok skoro vsetko ovladate z volantu (klimu, aj cirkulaciu, tempomat, handsfree,palub pocitac,radio )
-Automaticka bezstupnova prevodovka eCVT Prius III je uz aj na dialnice (zevraj velmi jednoduchej konstrukcie a spolahliva (nieco ako diferencial))
-Bohata vybava uz v zaklade
-Bezpecnost 5* ncap


... ak mate na zahradke kompost, chodite zhasinat po rodine svetlo, separujete odpad bude a nebavi vas tato uponahlana doba kedy chce byt kazdy vsade prvy a nakoniec aj tak skonci doma pred televizorom a navyse chcete si vychutnavat krajinu ...

... bude sa vam toto auto páčiť

(chyby prosim prepacte >90% pisane na mobile)

Silné stránky

prekvapivo priestranné (nečakal som)
vzhlad (relativne)
spotreba
pocit z jazdy (najma na el) - budim pozornost

Slabé stránky

zevraj drahsi servis (ktory ale nenavstevujete)
troska tuhsi podvozok -nemecke -17" /45
tvrdsie plasty -lahsie poskriabete-dobre sa čistia
svetly interier kufra (moj variant) -špiní sa

Závady a opravy na autě

vymenene kotuce a brdove platnicky pri 60.000 - predchadzajuci majitel
(jazdene skoro iba mesto)

inak len predpisane - olej a filter á 15.000
(mam všetky faktury od auta )

ja zatial ziadne - budem doplnat
<
Přejít na standardní verzi stránky »