Hodnocení a zkušenosti s autem
S autem jsem najel asi 14 000 km.Motor 1.2 tsi 63 kw není žádný závodník,ale jede slušně,táhne již od 1500 ot/min,stači i v dnešním přehlceném provozu,ale samozřejmě záleží i na zatížení auta,ale pořád tu existuje možnost ho nechat přečipovat pokud by někomu jeho výkon nestačil,což není můj případ,taktéž hlučnost je na slušné úrovni.Spotřeba se pohybuje při dodržování limitů kolem 5 l/100 km,ale dá se s ním zajet i pod těchto 5 l záleží na členitosti trasy a na hustotě provozu a taky na řidiči samotném.Trochu mi to kazí brzdy,zdají se mi trochu slabší.Podvozek bych pochválil,na dálnici i ve větru je auto stabilnější než některé jiné auta,taktéž v zatáčkách auto sedí velmi dobře.Hodnotit velikost kufru by bylo jako nosit dříví do lesa,prostě velký a dostačující většině lidí.Design chválím zvějšku i zevnitř,prostě střídmá klasika,žádné velké výstřelky typu C4 1.gen,display tu,display tam apod.Auto má samozřejmě klimu,u té se mi zdá,že má pomalejší nástup a její síla než jsem byl zvyklý u jiných aut.Tolik chvála,nyní negativa.V prvé řadě je to kvalita zpracování,hlavně interiéru,myslím,že u auta za skoro za 350 000 kč by se nemělo vyskytovat všemožné drnčení a pazvuky v interiéru což se neděje ani u nejlevnějších aut jako jsou Dacie,Kie,Renaulty,Huyndaie apod s kterýma mám taky zkušenosti,mínus hodnotím také absenci USB,což je již několik roků u jiných značek u aut v tété ceně standart.Originální rádio a namontované repro hrají otřesně,drnčí a škrčí,prostě hrůza!Asi jsem s touto kritikou rozlobil mnoho lidí,kteří si říkají co bych chtěl za ty peníze,ale je to můj názor a dost mi to vadí.Ceny dílů jsou také dost drahé např speciální žárovky H15 stojí přes 600 kč,stěrače kolem 700 kč,pneu 215/45 R16 1 ks kolem 3000 kč atd a je toho mnohem víc.
Silné stránky
Motor
Spotřeba
Prostor a kufr
Slabé stránky
Nízká kvalita zpracování interiéru
Absence USB
Vysoké ceny náhradních dílů
Pomalý nástup a slabší klimatizace