Zavřít recenzi

Ford Fiesta 1.1

“Nesnáším značku Ford,ale fiesta je srdcovka...”
  • Rok výroby: 1989 
  • Typ motoru: GUD 
  • Stav km při koupi: 37 000 km 
  • Stav km nyní: 45 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 7 měs.
  • Průměrná spotřeba: 5.8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 7.0
Jednu fiestu jsem jiz vlastnil,kdyz mě bylo 16 :) na polnačkový rallye jízdy.Stejnej motor,ale uz stříkačka.Neuvěřitelnej nezmar..motor šlapal jak hodinky.Když nam pak prdl homokinetak,kterej vzal ssebou aji chladič a fiesta nemela STK rozhodlo se o šrotu.Bylo nám ale líto dat funkčni motor do šrotu,tak jsme zkusili,co vydrží.Jelikoz prasklej hom. vzal i chladic,motor nechladil.Po 8. minutach v omezovači se stalo neco,co nikdo necekal...dosel benzin.Po této zkusenosti,jsem se rozhodl,ze ji jednou chci az budu mít papíry...po 3 letech jsem si jednu vyhlidnul..4900kč,zimáky k tomu...a jelo se..autobusem,na druhej konec republiky pro aut,ktery jsem znal ze 3 fotek.Vyplatilo se....Auto bylo po starci s prukazem ZTP,dotazeno v roce 2006 z Německa.Rez temer nikde,spodek krasnej,prahy nerezavý...A jeli jsme s ní domů :)...poté přišly výše zmínene opravy.Ted uz jenom jezdit.Najel jsem s ní cca 7000km a zatím vše O.K.Spotřeba mimo město kolem 5.8L.Ve měste je to horší...Je to karbec s manualnim syticem,takze se zaaplým syticem spotreba neuveritelne stoupneba fiesta ma zvuk,jako bych na Karose foukal vzduch :-D

Silné stránky

Spolehlivost
Spotřeba
Jednoduchost,vše na koleni doma
porizovací cena pod 5000
téměř bez koroze

Slabé stránky

Vyšší cena ND.
Karburátor s manuálním sytičem
4 kvalt

Závady a opravy na autě

Dovezl jsem ji,přes pul republiky na tři válce ( 3.valec vynechaval).Oprava:Svíčky snad původní Champion kabely probitý,vzduchovej filtr byl jen do počtu byla na něm nálepka 8/96 :-D.Motor se nezahříval,jak měl:Novej termostat,dále neukazoval budík teploty:čidlo.Výměnu oleje a filtrů je skoro zbytečný pzmiňovat.Po motoru jsem zacal řešit podvozek..čepy řízení,čepy na napravě,silentbloky predni,zadni napravy (Ani jedno nebylo potreba,ale kdyz uz tak uz).Dále jsem zacal řešit nedostatek vykonu,horší starty a zvuk motoru,jako flašinet...vyřešeno seřízením ventilů...nikdo je nedelal snad 15 let..na 4.valci jsem tam dostal i 1mm měrku na sacim (ma tam byt 0.2)..zlepšení o 101%.Dál shnilej koncovej díl vyfuku.Celková cena oprav cca 4000,- Ale polovina nebyla ani potřeba,spíš pro dobrej pocit,že je vše ok.
<
Přejít na standardní verzi stránky »