Zavřít recenzi

Cadillac CTS V Sedan

“Výborné auto.Hodnotil bych za sebe jako velice dobré auto a určitě koupí nikdo neudělá chybu.”
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 5,7 V8 LS6 
  • Stav km při koupi: 122 000 km 
  • Stav km nyní: 143 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 8 měs.
  • Průměrná spotřeba: 14 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.0
Po svém prvním autě jsem si řekl,že zkusím auto ze západní části.
Dovoz z USA do Holandska trval přibližně měsíc a poté z Holandska do České republiky +- 6 dní.
Na první pohled se auto jevilo jako obyčejná limuzína,ale po první jízdě byl pocit uplně jiný.
Už při nasednutí do vozidla se mi ani nechtělo ven z vozidla a po pooteční klíčku do polohy START mi přeběhl mráz po zádech z toho zvuku.
Auto je na rok 2004 řekl bych až moc pěkně propracované v té době určitě předběhlo řadu vozidel.
Místo pod nohama u pedálů je o něco menší než u ostaních limuzín,ale člověk si zvykne.
Sedačky jsou vyhřívané a krásně tvarované.Dopředu se vejde i vysoká postava ( já mám 196 a při posunu sedačky do maximální výšky mám nad hlavou ještě asi 15 CM).
Vzadu je to podobné jako vepředu ale ta nejkrásnější věc na tom,že tam je přímo obsluha klimatizace,kterou si může osoba vzadu nastavit přesně podle sebe a nebo ji může nastavit i řidič z palubního počítače navíc je tam i 12V zásuvka.
Horší je to s kufrem= na takové auto poměrně malý 420-480L.
Popis vozidla z vnějšího pohledu
1.) Barva
Na vozidle je stříbrná metalíza
2.) Kola+ brzdy
Rozměry 225/55 R17W
Brzdy vepředu i vzadu kotoučové s vnitřním chlazením.
3.) Kufr
Jak je zmíněno kufr mi přijde docela malý,ale zatím jsem ho moc nevyužil,tak uvidím časem,jak to bude.
Jen to nemá dvojí dno,jako třeba mé předchozí vozidlo Felicie,kde byla rezerva,hever a další nářadí.
4).Motor
Motor je 5,7 V8 LS6 poměrně hlučný a nenažraný,ale za to je velice obratný.
Skrývá v sobě 302Kw(405HP)
5).Podvozek
Podvozek je docela dobrý,ale přijde mi že je tvrdší,než by měl být (jeho tvrdost bych přirovnal asi k Mitsubishi Lancer EVO
6.)Výkon a spotřeba
Akcelerace:
0-60 Mph (100KM/H)=3,9s- 4,3s (odzkoušeno několika pokusy)
Maximální rychlost:
podle TP 283 Km/h mnou dosažená rychlost byla 266.
Spotřeba:
Tak tady je to horší s tímhle autem není problém mít spotřebu 25L/100.
Hodně záleží,jak máte těžkou nohu.
Takže Kombinovaně je spotřeba s klidovým režimem 14L
Ve městě 18-19
A mimo město 11.
Točivý moment:
470 Nm
Otáčky:
Max 6,500 RPM
Řazení je manuální šestistupňová převodovka
Přeplňování není.
Pohon: RWD (zadní náprava)
Objem nádrže činí 68L.
Asistentní systémy:
ABS,ESP,MSR.
Hmotnost:
1706KG.

S náhradními díly problém je i není.Záleží,co zrovna potřebujete sehnat.

Silné stránky

Silný a spolehlivý motor
Bezpečné auto a výborně promyšlené deformační zóny
Veliký prostor pro osoby jak vepředu tak vzadu.

Slabé stránky

Spotřeba
Absence parkovacího asistenta
Malý kufr

Závady a opravy na autě

Zatím žádné
<
Přejít na standardní verzi stránky »