Mitsubishi L400 4x4 dodavka
“Málo vídaná kombinace dodávky a pohonu 4x4 vhodná pro práci v terénu.”
- Rok výroby: 2001
- Typ motoru: 2.5Tdi, 64kw
- Stav km při koupi: 240 000 km
- Stav km nyní: 253 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
3 roky
- Průměrná spotřeba: 11 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsme koupily v bazaru jako vyřazené od ČEZu. Při používání v lese je velmi dobré. Může se s ním jet po rozbité cestě velmi pomalu bez vymačkávání spojky. Velmi nebezpečné je nenaložené a bez 4x4 na ledovce - v základu má zadní pohon a vzadu tvrdé listové pružiny. Jezdil jsem s ním s rychlostí do 100km/h a průměrnou 30 km/h.
Silné stránky
5 - dvéřová dodávka
řaditelný pohon 4x4 s redukcí
výborný rozhled do kraje z kabiny řidiče
Slabé stránky
špatné jízdní vlastnosti po nerovných silnicíh
těžkopádné zrychlení, rychlost max. 132 km/h
možná korodující podvozek - nevím příčinu
Závady a opravy na autě
Při koupi: Rozvíjející koroze - řešeno později pomístním nátěrem barvou. Silná koroze podvozku - pohyblivé části namazány vazelínou. Zaseklý zámek u 5 dv. - opravil prodejce.
Po koupi: měněn rozvodový řemen, motorový olej, vzduchový filtr
V zimě: špatné studené starty - výměna žhavících svíček. A drobná údržba elektroinstalace.
Po roce: Auto náhle nenastartovalo - pouze prasklá pojistka u baterie. Špatně fungující centrál (střídavě se sám zamyká) - dosud nevyřešeno.
Po 2 letech: prokluzuje spojka - výměna v servisu za novou z druhovýroby. (Nová origo stojí okolo 15000!). Porucha startéru, který se protáčí - repasování za pár tisíců
Po 3 letech: 2x praskla zkorodovaná brzdová trubička. Přitažení ruční brzdy. Klempířské práce na 5 dv.a po stranách karoserie. Auto nahodile nestartuje - pominulo samo od sebe. Nyní jezdí bez větších problémů.
Doplnění recenze ze dne 06.12.2014
Dodatek: silná stránka auta 4) Auto disponuje velmi velkou sílu na roztah.
Poznámka k celkovému hodnocení: Kdyby se hodnotilo praktické využití auta, tak bych mu dal za 10.