Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je velmi pohodlné a prostorné, podvozek funguje fantasticky. Rozdíl v nastavení výšky podvozku v krajních mezích je jako rozdíl mezi Pagani Zonda R a Jeep Cherokee. Absence tlumičů a pružin je z hlediska servisu také potěšujicí. Při naloženém autě si podvozek zachová standartní a důstojnou světlou výšku, nikdy nepojedete do Chorvatska jako ostatní se škrtajícími pneu o podběhy.
Ovšem s elektronikou je to horší, často člověk se strachem otáčí klíčkem, co se zase bude dít. Někdy odmítá zapalovat některý válec (po dalším nastarování už zase třeba jdou všechny) a nepomůže ani vyměnit základní součástky jak jsme zvyklí u jiných aut - indukční cívky, svíčky, vstřikovače, teplotní čidla..
Dokonce mě to donutilo si koupit OBD2 s aplikací pro android, kde jsou všechny užitečné i nedůležité informace a hlavně se dají zdarma sledovat a mazat poruchy z řídicí jednotky ale i to vás po čase přestane bavit.
Jindy zase nejde ofukování v kabině, takže skrz zamlžený okna se stane auto nepojízdným.
V zimě vzpěry kufru neudrží dveře a nový vzpěry stojí přes 7 tis. jsou bohužel originální, ale někteří koumáci došli na to, že se dají naplnit (díky jim za to - už nemusím podpírat dveře dřevěnou palicí).
Nezbývá, než každý den před spaním pročítat diskuzní fóra kde přispívají ostatní nešťastníci se stejnými problémy.
Když jsem to zastaralý origo rádio vyměnil za nový, tak si nepamatovalo uložený stanice ani uložený equalizér, protože počítač po chvíli odpojí v autě zdroj.
Zlaté asijské auta - většinu součástek, které jsem tu vypsal jsem doposud neznal..
Silné stránky
bezkonkurenční podvozek
solidní pohodlí, super prostorné auto
dobré antikorozní schopnosti
Slabé stránky
elektronika motoru
elektronika v kabině
elektronika TOP OF SHIT