Zavřít recenzi

Peugeot 307 2.0 16V

“Slušný kabriolet se spoustou malých bolestí.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 16V 
  • Stav km při koupi: 129 000 km 
  • Stav km nyní: 140 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

4
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

4
 
Hodnocení celkem 5.6
Na tuhle káru mám dva rozdílné pohledy:
1. Je to kabriolet a jízda v kabrioletu je, jak to popsat, zkrátka fantastická :) Kdo nevyzkoušel nepochopí, kdo vyzkoušel, nechce už nic jiného. Motor má 100 kw, ale vzhledem k váze vozu ( tuším kolem 1,500 kg ) není dynamika zas až tak veliká. V nižších otáčkách má co dělat, kolem 3000 ot. lehce vadne, ale pak táhne slušně až někam k 5000 ( víc jsem tomu radši nedával ). Interiér je ucházející, sportovní sedačky velmi pohodlné se skvělým bočním vedením, avšak chvilku musíte hledat tu správnou pozici k sezení. Vůz je poměrně širší a tak je místa v předu habaděj. Vzadu odvezete dva průměrně vysoké chlapy, ale moc pohodlí jim nabídnout nemůžete, sedadla jsou spíše pro nouzové svezení. Pevná sklápěcí střecha funguje bez sebemenších problémů a díky ní se dá vůz používat pohodlně i v zimě. Maličko mám problém při nastupování se staženou střechou, jelikož je čelní sklo značně dlouhé a sklopené, hrozí při neopatrnosti boule na hlavě :)
2. tímto se dostávám k problémům mého vozu : v kabině občas smrdí výfukové plyny. Servisák prolezl celé auto dvakrát, nikde nic neteče ani nekouří, myslí si, že možná netěsní kufr a tak se dostává do kabiny kouř z výfuku. Dál to budeme řešit po zimě. Při přejetí větších nerovností něco bouchá vpravo vzadu. Rozebral jsem plastové krytky pohonu střechy, ale problém přetrvává. Budu řešit opět po zimě. Ranní starty až na druhé škytnutí i po výměně svíček. Když je motor studený, při prvním rozjezdu auto téměř chcípá. Je potřeba počkat tak 20 sekund a vše je najednou v pořádku. Dle informací autorizovaného servisu je to normální. Myslel jsem, že je na místě zastřelím :(

Silné stránky

plechová střecha
jízdní vlastnosti
relativně prostorné
pohodlné

Slabé stránky

spousta maličkostí

Závady a opravy na autě

Zatím klasika, přední brzdové obložení, rozvody, olej, filtry, svíčky. Za měsíc mě čeká zadní obložení
<
Přejít na standardní verzi stránky »