Zavřít recenzi

Mazda E2200 2,2

“Zakoupil jsem stejné,jen mladší o 7 let a snad to bude stejná pohoda jako se starou.”
Foto 1 / 2
  • Rok výroby: 1994 
  • Typ motoru: R2 
  • Stav km při koupi: 185 000 km 
  • Stav km nyní: 290 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 12 let
  • Průměrná spotřeba: 10,0 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.6
Na tomto autě mě už nic nemůže překvapit. Vše je tak jednoduché a za ty roky si člověk na tom udělá snad všechno.
Unavená, nebo snad prodřená listová pera, jsem si upravil- zkrátil z listovek z Avie. Jsou to ztejné rozměrově, jak šířkově tak i výškově.
Výfuková soustava za rozumný peníze. Na spojku jsem za celou dobu ani nesáhl. Pouze výměna kotoučů za to dobu co auto mám tak 2x. Výměna komplet lanovodů ruční brzdy a doladění s krokem paken v bubnu.
Další jako tak trochu vychytávku jsem si udělal předehřev nafty, který i v silných mrazech funguje stoprocentně. Jednoduchá krabička, kterou prochází pouze voda ze zpátečky od chladiče, ohřívá naftu před vstupem do naftového filtru.

Silné stránky

maximální zatížení-nejvyšší ve své třídě
zadní dvojmontáž
jednoduchost

Slabé stránky

slabší motor

Závady a opravy na autě

Chtěl bych se podělit o zkušenost s tím to vozem. Kromě toho, že si snad každý kdo je trochu zručný si na tomto voze udělá snad všechno. Jen to, že motor se špatně chladí a je za potřebí v teplém období ho nechat dochladit a potom teprve zhasnout motor. Hlavu jsem na autě nachal vařit 2x ale, jednou při koupi a po druhé, když se nedochladil motor a byl moc rozpálený. Jinak klasika,jen provozní náklady a starost o korozi, která se docela projevuje u lemů, blatníky a schůdek do kabiny.
Svářečka, trochu toho sochaření a antikorozní nátěry všechno spraví.Jinak výměna zadních světel za jiná, postupná výměna opotřebovaných listových per za upravené z Avie.
<
Přejít na standardní verzi stránky »