Mazda E2200 2,2
“Zakoupil jsem stejné,jen mladší o 7 let a snad to bude stejná pohoda jako se starou.”
- Rok výroby: 1994
- Typ motoru: R2
- Stav km při koupi: 185 000 km
- Stav km nyní: 290 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
12 let
- Průměrná spotřeba: 10,0 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na tomto autě mě už nic nemůže překvapit. Vše je tak jednoduché a za ty roky si člověk na tom udělá snad všechno.
Unavená, nebo snad prodřená listová pera, jsem si upravil- zkrátil z listovek z Avie. Jsou to ztejné rozměrově, jak šířkově tak i výškově.
Výfuková soustava za rozumný peníze. Na spojku jsem za celou dobu ani nesáhl. Pouze výměna kotoučů za to dobu co auto mám tak 2x. Výměna komplet lanovodů ruční brzdy a doladění s krokem paken v bubnu.
Další jako tak trochu vychytávku jsem si udělal předehřev nafty, který i v silných mrazech funguje stoprocentně. Jednoduchá krabička, kterou prochází pouze voda ze zpátečky od chladiče, ohřívá naftu před vstupem do naftového filtru.
Silné stránky
maximální zatížení-nejvyšší ve své třídě
zadní dvojmontáž
jednoduchost
Slabé stránky
slabší motor
Závady a opravy na autě
Chtěl bych se podělit o zkušenost s tím to vozem. Kromě toho, že si snad každý kdo je trochu zručný si na tomto voze udělá snad všechno. Jen to, že motor se špatně chladí a je za potřebí v teplém období ho nechat dochladit a potom teprve zhasnout motor. Hlavu jsem na autě nachal vařit 2x ale, jednou při koupi a po druhé, když se nedochladil motor a byl moc rozpálený. Jinak klasika,jen provozní náklady a starost o korozi, která se docela projevuje u lemů, blatníky a schůdek do kabiny.
Svářečka, trochu toho sochaření a antikorozní nátěry všechno spraví.Jinak výměna zadních světel za jiná, postupná výměna opotřebovaných listových per za upravené z Avie.