Zavřít recenzi

Ford Mustang V6 4.0

“Maximální požitek z jízdy. Není to M3 killer ale na parádní poježdění idealní auto.”
Foto 1 / 3
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: V6 
  • Stav km při koupi: 39 000 km 
  • Stav km nyní: 42 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 14 měs.
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 7.8
Po letech fascinace ikonou jménem MUSTANG jsem si udělal radost a splnil sen. Auto jsem objevil náhodou v bazaru s předkem trochu pocuchaným po kolizi. Agregát netknutý, odnesly to jen blatníky, světlo a nárazník. Odhadovaná cena opravy sice šla nahoru ale nelituju. Auto nehodlám prodávat takže jsem nehonil nejnižsí cenu opravy,všechno vyměněno za nové. V Polsku vše k sehnání, netuším kolik aut se tam musí ročně ztratit radši se ale Polsku zdaleka vyhnu. Mustang je živá legenda a díky jeho charismatu mu spoustu věcí odpustíte...Maximálka stoplá omezovačem na 200 km/h,trochu neklidný zadek na našich okreskách,zdánlivě malý výkon z 4 litru...To jde ale všechno pryč když otočíte klíčkem a ze zdvojených výfuků to zabublá...Jízda je maximální oraz a odpočinek, pohodlná křesla, sportovně malý volant, spotřeba při Stock nastavení a jízdě v zákonem stanovených limitech příjemných 10 litrů.
Nyní, po sezoně ježdění a ladění (Steeda sání, nerezové X pipes, dvojité výfuky, 38librové vstřikovače, SCT kalibrator, větší kola, vypnutý omezovač) musím říct že nelituju jediné koruny a z auta jsem nadšený stále víc a víc :-) .

Silné stránky

V první řadě charisma US muscle auta
Příjemná jízda

Slabé stránky

Ceny náhradních dílů v Čechách
Menší servisní zázemí

Závady a opravy na autě

Koupeno se závadou na zásobování palivem. Opraveno výměnou řídící jednotky podávacího čerpadla za cca 1250 kč. Jinak zatím bez závad...ťuk,ťuk,ťuk :-)

Doplnění recenze ze dne 08.04.2015

S nadcházejícím jarem obuta nová kola 19 palců :-)

<
Přejít na standardní verzi stránky »