Zavřít recenzi

Yamaha XVS DragStar 1

“po výměně volnoběžky je to nesmrtelná moto na parádní svezení po dobrých cestách”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1100 
  • Stav km při koupi: 32 000 km 
  • Stav km nyní: 38 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status motocyklu při koupi:
  • Jak dlouho motorku používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 4,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s motorkou

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

4
 
Hodnocení celkem 7.0
Parádní moto, spousta možných doplňků k úpravám, cestovní rychlost na naše silnice 90 - 100 km uplně v pohodě, výkon tak akorát, je ale nutné počítat s tím, že moto má 280 kg, pokud tam navěsíte najaké doplňky, jste na 300 kg + řidič a to pak takovej fofr při zrychlení taky není. Manipulace s moto na místě vzhledem k váze nic moc.
Na pohodovou jízdu ideální moto.
Odpružení poměrně krátké, takže horší cesty dost trpíte, pokud máte špatná záda. Pak je lepší nějaký cesťák.

Silné stránky

parádní zvuk
robustní
vzhled
spousta doplňků
pohodová jízda
nic se v zatáčkách nekroutí
pokud dáte plexi, pak neni problém jízda nad 130

Slabé stránky

volnoběžka
tlumění na horších silnicích

Závady a opravy na motorce

Po najetí 350 km se kousla volnoběžka, což je velmi častý jev u xvs 1100 (konstrukční chyba).
Jsou 2 možnosti, koupit volnoběžku původní kvality a konstrukce a modlit se, aby to neodešlo znovu (3,5 tis. kč) , nebo koupit vylepšenou volnoběžku od výrobce a to tam zahučíte cca 13-15 tis. Při seknutí volnoběžky to vzalo sebou i startér, takže i ten se musel opravovat.Po této poměrně nákladné opravě o měsíc později přestaly fungovat blinkry, což byl jen uvolněný spoj kabelu, ale hledání cca na 2 hodiny. Od té doby již vše v pořádku.
Volnoběžka je slabina tohoto typu moto což všude na fórech potvrzují. Někdy se ozívá kovový pazvuk při startování, jindy je to náhlá smrt.
<
Přejít na standardní verzi stránky »