Hodnocení a zkušenosti s autem
Spickovy vuz, ale nikdy bych si ho nekoupil. Dostal jsem se k nemu nahodou. Muj spolecnik ze zdavotnich duvodu prisel o ridicsky prukaz a me audi melo uz 220000 km a slo na prodej. Bmw bylo ve spickovem stavu, jen servis BMW, nehavarovane a ani neprohnane, muj kolega jezdil velmi opatrne a o vuz se staral. Bmw 630 je drahy vuz i na Nemecko, kde bydlim a vetsinou se porizuje jako druhe nebo treti auto. Ja jsem ho vzal jen proto, ze prevaznou cast roku travim v Portugalsku na Algarve a zasadne neletam letadlem, za nych 61 roku jsem neprivykl. Cestovani s timto vozem je velmi dobre, muzete se na neho spolehnout, Co se tyce pohodli, bylo audi lepsi, ale po strance ovladani a rizeni vozidla je toto vozidlo o mnoho lepsi. Poruchy zadne, coz a Audi rici nemohu, navic motor BMW 3000i je v benzinu spicka. Co se tyce spotreby, pokud jedete podle zakonnych limitu, mam zmereno presne Kempten - Portimao 2638 km. spotreba na tempomat max 130, neda se jet vice, kontroly hlavne ve Spanelsku velmi pritvrdily, 7.6 l benzinu. Jeste bych chtel dodat co se tyce udrzby a nahradnich dilu, cena je odpovidajici tride a cene vozidla. Nahradni dily...nevim, nic mimo spotrebniho materialu jsem jeste nepotreboval. A jeste jednu poznamku: Muj predesly vuz Audi allroad 3.0 tdi, ta jista trasa na Algarve pred muj dum z Kemptenu byla v podstate stejna cca 7l/100km. no servis u diesel motoru je financne nekde jinde. Ne vsechny drahe vozy jsou drahe a pokud se alespon trochu starate, nemate problemy. Parametry a vykony uvadet nebudu, kazdy si je muze najit sam. rezultat:vynikajici,usporny vuz spickove jizdni vlastnosti