Zavřít recenzi

Mitsubishi Galant 2.5 V6

“Auto, za kterym se spousta lidi ohledne.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 197 000 km 
  • Stav km nyní: 262 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 10l l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

4
 
Hodnocení celkem 6.2
Hodne jsem toho napsal vyse..ale nechci aby se zdalo, ze to je krupl. Auto me nikde nenechalo a kdyz jedu sam (99% casu) tak ani neplave..tak se to da. Vybiral jsem do 40 000 automat, kuze, 2.5 v6 benzin, kombi a Mitsubishi bylo jediny..krome starejch cikanskejch merglu, par Alf a BMW, kterych jezdi milion.
Pro lidi, kteri se chteji za par kurun odlisit od sedi Uchcavek a Fabliji..ale i Audi, BMW a MB idealni.
Kurf ma kombi bez okrajove krany, takze se tam da spousta veci krasne nadunout, kuze se nikdy neumaze ( deti+cokolada+dzus) staci jen setrit a je to.
Prevodovka i ve 260t km slape jako hodinky a motor. .to je filharmonie..neni to v8, ale i tak je to konzert. Kdyz na to clovek na zelenou poradne dupne, tak si kola trochu hrabnou a pak to zacne. 0-50 jednicka v 6000, pak se tam jakoby nic soupne 2 a jako kdyz se motor nadechne a uz tam je 120..zase 6000 a trojka 180...je to navykovy..obvykle nez se lidi v dieselu vzpamatujou a nez tam naladujou dvojku, ste v tahu. A to se ani nerozepisuju o tom krasnym revu 6ti valce.
A setrlci, co mi budou vypravet, ze to musi zrat a ze jejich mega usporna Uchcavka 1.9 SDI jezdi za 5....tem se smeju..hahaaaa pratele, ja jezdim taky za 5litru.. ( 10litru plynu), coz je na penize jako ultra mega nudna nafta ala Avia nebo Praha V3S.
Ale ano..dily jsou 3x drazsi. Servis taky...ale zase na druhou stranu..duletity veci fungujou a ze to vrze a plave...no..vsecko ma svy. Mozna jsem koupil vrak s totalne oddelanym podvozkem..nevim. Ale mam najeto prez 60t a jediny co jsem za 2 roky investoval, byly 4000 za nejaky rameno na predku. Takze si myslim, ze spolehlivost celkem dobra.

Silné stránky

Motor
poctivej automat

Slabé stránky

Závady a opravy na autě

Zadne. Krome jakehosi ramena ve tvaru podkovy nad prednim levy kolem a tycek rizeni. Cena i s vymenou 4000kc. Dalsich 10 000 za prendani LPG z Xedose 9, kteryho jsem bohuzel rozstrelil. Desky a oleje nepocitam.
A ze zavad...no kde zacit....klima nefunguje ani po naplneni. Unavenej klimakompresor. Cena kolem 7000 + prace. Takze si otevru okenko a je to.. :) Dale neco uplne silene vrze na pravym prednim kole. Nevim co to je. Pri zataceni, pri jizde...porad. Jestli to je tlumic ( musel bych pak udelat oba ) nebo ulozeni...nebo nejaka tycka ci rameno ( na kazdym kole toho je jak na cely oktavce)...nevim. Jezdi to tak to neresim. To ze v interieru vsechno vrze a je silenej aerodynamickej hluk uz asi ani opravit nejde. A nebo to je normalni..a ja jsem zhejckanej z Xedose9, kde i pri 200km/h se clovek mohl bavit septem..
No a asi posledni vec je ze kdyz si mi nekdo sedne dozadu, tak to strasne, ale fakt strasne plave. Ale to se s tim skoro neda jet. 80na dalnici se smrti ve vocich...a protoze nejsem mechanik a kohokoliv se zeptam, tak tvrdi neco jinyho..tak to neresim. Protoze zadni tlumice po 2500..a kdyz to nebudou, tak ramena..tycky..a sem v tom za dvacku ani nemrknu.
Ale jinak motor slape perfektne, automat radi hladce..
<
Přejít na standardní verzi stránky »