Hodnocení a zkušenosti s autem
Hodne jsem toho napsal vyse..ale nechci aby se zdalo, ze to je krupl. Auto me nikde nenechalo a kdyz jedu sam (99% casu) tak ani neplave..tak se to da. Vybiral jsem do 40 000 automat, kuze, 2.5 v6 benzin, kombi a Mitsubishi bylo jediny..krome starejch cikanskejch merglu, par Alf a BMW, kterych jezdi milion.
Pro lidi, kteri se chteji za par kurun odlisit od sedi Uchcavek a Fabliji..ale i Audi, BMW a MB idealni.
Kurf ma kombi bez okrajove krany, takze se tam da spousta veci krasne nadunout, kuze se nikdy neumaze ( deti+cokolada+dzus) staci jen setrit a je to.
Prevodovka i ve 260t km slape jako hodinky a motor. .to je filharmonie..neni to v8, ale i tak je to konzert. Kdyz na to clovek na zelenou poradne dupne, tak si kola trochu hrabnou a pak to zacne. 0-50 jednicka v 6000, pak se tam jakoby nic soupne 2 a jako kdyz se motor nadechne a uz tam je 120..zase 6000 a trojka 180...je to navykovy..obvykle nez se lidi v dieselu vzpamatujou a nez tam naladujou dvojku, ste v tahu. A to se ani nerozepisuju o tom krasnym revu 6ti valce.
A setrlci, co mi budou vypravet, ze to musi zrat a ze jejich mega usporna Uchcavka 1.9 SDI jezdi za 5....tem se smeju..hahaaaa pratele, ja jezdim taky za 5litru.. ( 10litru plynu), coz je na penize jako ultra mega nudna nafta ala Avia nebo Praha V3S.
Ale ano..dily jsou 3x drazsi. Servis taky...ale zase na druhou stranu..duletity veci fungujou a ze to vrze a plave...no..vsecko ma svy. Mozna jsem koupil vrak s totalne oddelanym podvozkem..nevim. Ale mam najeto prez 60t a jediny co jsem za 2 roky investoval, byly 4000 za nejaky rameno na predku. Takze si myslim, ze spolehlivost celkem dobra.