Na mé Fabii přibylo 10tis. km (celkem 70tis.). Za tu dobu jsem vyměnil stěrače a žárovičku osvětlení SPZ. Jinak nic. Všechno funguje bezvadně. Tedy, když to shrnu, Fabie je stále ve zcela originálním stavu, když nebudu počítat měněné stěrače. Originální jsou i pneumatiky i když oboje už téměř sjeté, letní 1,8mm a zimní 5mm. Motor (mimo oleje žádný zásah) šlape na 100%. I plné auto na dálnici naprosto pohodlně udrží i v největších stoupáních rychlost, bez nutnosti řazení. Taktéž brzdy, stále "jedovaté", řazení pohádkové. I nadále mohu tento typ vozidla všem vřele doporučit.
Fabie stále v bezvadné kondici. Proběhla výměna oleje a filtru. Olej měním v intervalu 8-10 tis., jak to vyjde (spotřeba oleje O). Dále jsem byl nucen vyměnit svíčky. Při volnoběhu začal vynechávat jeden válec (vyřešeno následující den). Originální byly Brisk, což mě opravdu překvapilo. Vydržely 77tis. Nyní jsem namontoval NGK origo Japan (650Kč 3 ks), tak uvidím, jestli dostojí pověsti nejlepších svíček. Po výměně problém s vynecháváním okamžitě zmizel. Jo, ještě jsem měnil žárovičku osvětlení SPz (už podruhé). Jinak, jak jsem již uvedl-nic. Všechno původní a funguje bezvadně. Brzdy,řízení, tlumiče. Auto sedí, tlumiče při přejíždění prahu garážových vrat i po 7 letech provozu zasyčí. Také hlučnost motoru se citelně snížila. Do cca 2,5-3 tis. prakticky splývá s okolním hlukem od pneumatik a proudícího vzduchu. Rozvodový řetěz nechrastí. Ještě musím pochválit sedačky, ty jsou opravdu povedené. Tento model Škodovky všem zájemcům stále doporučuji.