Zavřít recenzi

Volkswagen Polo 1,0

“Na ježdění do práce ideální. Na desítky km denně určitě ne a to ani novější verze--to radši Francouze ale za odpružení se platí většíma nákladama do podvozku.”
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 225 000 km 
  • Stav km nyní: 233 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 7.2
Auto po "kašlání na něj a jen dojetí do mrtě" po 18měsících furt jede a s každym upadlym dílem výfuku jede líp a líp(spotřeba stejná) a zvuk ted už jak ralye akorát se při určitejch otáčkách už obávám v 6hod ráno že po mě lidi co sem probudil budou házet z okna rajčata atd. Jinak bere na tu trat 7km z hor a 7km do hor 10litrů LPG a v zimě cca 12(ohřejvačka a leckdy i hrabačka závějema) S novejma pneu (jen ve předu) značky Vraník prorvete ve sněhu s trochou zručnosti víc než většina ostatních menších aut na jinejch pneu. Dnes už po 18ti měsících i kaše vody se rzí v chladicí kapalině a dosluhující spojka---obsah 1,0 + lpg neni ani těch 45koníků a spojka trpí. Taky v zimě po milionu rozdejchávání mi zustal zámek na klíči a musim odemykat od spolujezdce.
Jízdní vlastnosti---měl sem i v létě zimáky a navíc asi nevhodnou výšku a rozměr ráfku. Takže trošku ledu v blatníku a už to lehce brousilo kola a v létě mi lehce ujížděl zadek ale s optimálníma pneu by to asi bylo v pohodě.
Jinak to topí nejrychlejc z těchhle aut co jsem jezdil: š100,š120,š fávo, fabia, octavia, Fiat Uno, žigulik.

Závady a opravy na autě

Vzhledem k zakoupení na dojíždění do práce z hor a zpět(7km-v zimě v různejch podmínkách) a 2roky technická takže na dojetí... jen brzd. destičky a sprej benz. čističe na oživení dosluhující spojky.
<
Přejít na standardní verzi stránky »