Zavřít recenzi

Peugeot 406 3.0 SV

“Výkon,pohoda,cena = spokojenost”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: XFZ 
  • Stav km při koupi: 285 000 km 
  • Stav km nyní: 325 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 8.5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.6
Jak to zkrátit ? :-)
Auto má i s nájezdem km super motor - má sílu a krásný zátah včetně super zvukového projevu.
Spotřeba je fantastická - max 9litrů a to s ježděním po městě a podobně - rozhodně se ale nesnažím docílit nejmenší spotřeby - proč bych si asi jinak pořizoval 3.0 V6 .
Výkon papírový není nikterak závratný - 140kw , srovnatelný na 100procent s novějšími 3.0V6 152 a 155kw ve 406 4 407.
Díky manuálu je jízda uplně o něčem jiném a výkon je tak využitý.
Dnešní auta jsou jen těžko srovnatelné s výkony a pohodlností tohoto auta.
Auto je ve výbavě SV což je nejvyšší co se nabízela - kůže zde není, ale jelikož jsem ji měl v jiné 406 ,tak po ní už netoužím. Jinak je zde klima,výhřev sedadel,abs,senzory uplně všude :-) , roletka zadního skla, CD měnič...,a další věci - bohatě stačí na delší cesty .
Auto jsem si pořídil jako víkendovku a auto na dlouhé trasy.
Auto hned topí i bez nezáv.topení a klima na max vymrazí auto :-D
Zatím jsme maximálně spokojený . Jen je potřeba pravidelně auto udržovat.

Silné stránky

Výkon motoru
Manuální převodovka
Pohodlný podvozek i se sport podvozkem
nízká spotřeba v závisloti na motoru
Slušná výbava
Ceny dílů za pár korun
Opravy nejsou nic složitého = staré auto
budíky ukazují více tech.údajů o motoru

Slabé stránky

Dražší povinné ručení
citlivější motor na chov
méně vhodné na krátké trasy (např.do10km)
Horší přítup k motorovým částem-velký motor

Závady a opravy na autě

- do auta bylo předchozím majitelem značně investováno. Proto jsem se rozhodl toto auto koupit
- měnil věci i provizorně v nezávislosti na stavu dílů (jen pro klid duše)

Věci co se na autě udělaly :
- lamela spojky
- všechny silentbloky motoru
- rozvody s pumpou termostem
- irid. svíčky
- všechny nové indukční cívky
- přetěsněny víka ventilů a vana
- nové komplet brzdy t typu 406 coupé (4pístkové brzdiče brembo)
- kompletně nové tlumiče pružiny od KONI (snížení 30mm)
- plechy na předku od srnky (nárazník, kapota, blatníky, světla...)
- výfuk
- sportovní sání SIMOTA - navedeno místo jedné mlhovky
- OCT - oil catch tank
- náplně motoru a převodovky - sportovní brzdová kapalina od ATE, servokapalina, chladící kapalina, klima a převodový lepší sport. olej)
- pak už nějaké kravinky jako lištička a příchytka a tak dále...
(bez nehody proinvestováno 80tis)
<
Přejít na standardní verzi stránky »