Zavřít recenzi

Volkswagen Passat 1.6 TDI CR

“Auto skvělé poměr cena/výkon hodně muziky. Passat je vskutku etalonem vozu teto tridy a dlouho zustane.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2010 
  • Typ motoru: 1.6 TDI 
  • Stav km při koupi: 169 000 km 
  • Stav km nyní: 180 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 5,7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.0
Auto mám přes půl roku a jezdí bezproblémově. Zprvu jsem měl obavy z poměrně slabého motůrku 1.6 TDI 77kW. Nechal jsem ho nachipovat na 96 kW a vůz jezdí skvěle. Motor je dobře odhlučněn a síla pro jednoho cestujícího je dostačující, samozřejmě na nějaké závodění to není i s ohledem na hmotnost vozu. Ale po nachipovani už se nemusi tak premyslet, jestli predjet nebo ne. Vůz má velký kufr ještě navíc po mé upravě a to odejmutí plošinky kufru (auto má výbavu bluemotion, tedy neobsahuje rezervu a lepící sada se vleze i do schránky nad kolem) je místa vskutku dost. Na trase Brno-Pula a zpet vykazal vuz podle PP a take dotankovani do plne nadrze spotrebu 5,1 l/100 km, 3 dospeli+dite, kufr narvany pivem vinem... Prumerna spotreba se podle dotankovani do plne nadrze ustalila na hodnote 5,7 l/100km a nutno rict, ze je snaha jezdit na spotrebu, papirove hodnoty v dlouhodobem provozu jsou nerealne.

Silné stránky

spotřeba
kufr
odhlučnění motoru

Slabé stránky

černá barva se dost špiní

Závady a opravy na autě

Děravý kondenzátor, výměna zadních brzdových kotoučů a destiček. A výměna rozvodů a vodní pumpy pro jistotu po dovozu z NL. Rozsvítila se mi kontrolka porucha motoru-vuz do servisu, coz muze znamenat mnoho zavad vcetne spinace brzd. Nakonec to byl nedostatecne regenerovany filtr pevnych castic, tedy priste auto pekne vytocit a prohnat at vyleti saze, v servisu si za SW opravu vzali 400 stovky, tedy pohoda.
<
Přejít na standardní verzi stránky »