Zavřít recenzi

Nissan X-Trail 1.6dci

“Skvele velke SUV s priaznivou cenou!”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2014 
  • Typ motoru: nafta 
  • Stav km při koupi: 3 km 
  • Stav km nyní: 20 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 9.4
Moje rocne skusenosti za 1 rok pouzivania:

Auto je pomer cena vykon medzi SUV 1. na trhu.
Zacnem spotrebou na dovolenke do CHorvatska som spravil pri 115-120 tempomat spotrebu 5,5L - 2 osoby a plne nalozene auto (mal som 30L nafty so sebou) Motor 1.6 z mojho pohladu plne postacuje v meste je to svizne, taktiez aj na obchvate. Pri plne nalozenom aute 4 cestújuci plus batozina- to uz je citit na vykone hlavne predbiehanie na kopci. V meste mavam pri normalnej jazde okolo 6,5 L.

Prevodovka: nakolko som chcel 4x4 v ponuke bol iba manual. A nelutujem! V meste jazdim na 4, co mi akurat presne sedi od rychlosti 45 po 65. Na dialnici je 130kmh pri cca 2500rpm (spotreba je okolo 7-7,5L). Prehadzovanie je presne, troska je 1 kvalt dlhsi -2 zase kratka to by mohol byt v terene problem.

Motor: Tichucky a treba ho troska vytacat resp drzat ho v 2000rpm ked treba radit. hlavne rozjazdy, inak motor skape. Co si budeme hovorit je to motor roka a rovnaky sa montuje co Mercedesu trida C 200 a 180.

Interier a vybava: dlhy razvor zadne sedenie je kralovske (kralovsky posed aj pre 200cm pasazierov), daju sa posuvat zadne sedacky cize kufor ked treba zvacsit tak nie je problem. Auto mam v plnej výbave, cize vsetky elektr. pomocky su super a ulahcuju soferovanie a komfort. Top je 360 kamera a panoramaticka strecha. Navigacia je rychla a ovladanie je intuitivne vdaka bohu ze ovladanie klimatizacie je cez tlacitka! Maly postreh v strednej casti auta ako su drziaky na pohare tak su vetraky od AC cize v lete su super klimatizovane napoje! Za tento jednoduchy ale genialny napad dakujem- taktiez v lete zase mate ohrev napoja!!! v aute su 3x 12v zasuvky, 1x usb a 1x aux. Posed je prijemny. Interier na mna posobi kvalitne. nic nevrzga

KOnkurencia: Sedel som a jazdil som v inych SUV. X-trail je vacsi ako suv strednej kategorie-outlander novy, kuga, cx5, ix35, santa fe,xc60, glk. Pocitovo ho priradzujem ku Tourag, ML, X5. Cenovo pri rovnakej vybave (najvyssia Tekna) je cca o 20 000eur lacnejsi ako rovnako vyskladany model Mercedes GLK.

POdvozok: Aby som nezabudol 4x4 system plne postacuje do mesta a na lesne cesticky. Off road kde su stupaky zial nie je, 1.6 nestaci na tazky strmy teren. To je udel za objem a nizku spotrebu. System ponuka- iba predny nahon, idealne na spotrebu a ked je sucha vozovka. Elektronicky to dava podla potreby na napravy max 50:50- funguje spolahlivo a snazi sa predvidat situacie. KLasicka uzavierka diferaku funguje tusim do 50kmh.
Auto ma aktivne tlmice v pripade nerovnosti sa auto nerozhupe a hlavne skvele drzi v zatackach!!
Auto po roku uzivania by som si zase kupil.

Ak mate otazky kludne sa pytajte:)

Silné stránky

skvela spotreba
cena pri najvyssej vybave
dlhy razvor velky priestor pre cestujucich vzadu
posobi ako velke SUV
velke mnozstvo elekt. asistentov
disky r19, super vzhlad
ziaden hluk nejde do kabiny
pomer cena vykon asi top co sa da na trhu kupit

Slabé stránky

nemoznost nafta 4x4 automat
pri jazde v tazsom terene motor nestaci
moze tahat max 1600kg

Závady a opravy na autě

Garancne opravy: kmitalo lave predne svetlo- vymeneny cely novy svetlomet uz je to lepsie. Este to stale kmita ale vecer sa uz svetlo netrase iba jemne pro pohlade na cocku, ale vobec to neprekaza.

pri zatvarani 5 dveri sucha tesniaca guma na dverach o karoseriu, riesenie nalepenie folie.

Ine zavady som nespozoroval
<
Přejít na standardní verzi stránky »