Zavřít recenzi

Trabant 601 0 Ventil

“Trabant hlucne nastavuje svoje zadymene zrkadlo motoristickej spolocnosti”
Foto 1 / 2
  • Rok výroby: 1970 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 100 000 km 
  • Stav km nyní: 150 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 4.0
Trabant bol najvacsim autom vsetkych cias hned z niekolkych dovodov:

1) bol to zasluzeny trest za prehru v II. svetovej vojne, vsetci majitelia z vitaznych krajin ktore sa na nom museli vozit by to mali vediet - v pripade CSSR a nasledne SR bola kazda jazda na Trabim jazdou VITAZOV na ich "looserskom" aute

2) bol to dokaz nemeckej technickej geniality a vynaliezavosti - v 50tych rokoch mali zakazane konstruovat benzinove 4takty, a tak uspesne prerobili motocyklovy motor na automobilovy

3) bolo to prve ciastocne kompozitne a ekologicke vozidlo - vonkajsie duroplasty piekli z odpadovej bavlny zo ZSSR a zivice

4) kto bezpecne zvladol jazdu na Trabante, vie jazdit na uplne kazdom inom automobile

5) naucil svojich majitelov vazit si pracu sudruhov z DDR - Trabant nezniesol barbarske zaobchadzanie a kazdy prehresok plnohodnotne vratil svojmu majitelovi

6) ukazal soferovi a spolujazdcom zakony fyziky a akustiky v donucovaco-populárnej forme

7) donutil kazdeho majitela mat Trabant rad

8) otvoril majitelovi dvere do nezdravého sveta Trabantizmu

9) donutil ma namontovat katalyzator (Trabi-kat) co znacne zmiernilo ekologicku zataz

Kazdy Trabantista je motoristom s prehnanym zmyslom pre starostlivost o stroj, ktorého ucelom je cloveku sluzit a nie naopak. Je to jedine auto, ktore s clovekom dokazalo hrat vyrovnanu partiu a nedavalo mu viac ako bralo.

Trabant mi ukazal nepoznany svet alternatívneho automobilizmu - naucil som sa startovat ho plecom (ked strajkoval starter ci ukostrenie), pouzivat 30cm? rezne kotuce na karbobruske pre 15cm pri rozpilovani Trabanta na kusy, mat v oku 20 a 50 ml pri miesani oleja, tankovat Shell V-Power 100 (ked este taky predavali), nestratit hlavu pri zadymeni kabiny tlejucim zoskratovanym kablikom minajuc pri tom policajne auto, bez pomoci vyberat a instalovat motor, pridavat plyn rukou namiesto nohy, oznamovat policii kradez Trabanta a presvedcit ich aby ukradnute auto nasli (a nasli v ten isty den) a ochotne pomahat dalsim Trabantistom.

Trabantizmus je skodlivy nakazlivy motoristicky fenomen a kazdy sofer vylieceny z trabantitidy ktora je vonkajsim prejavom trabantizmu bude na toto riziko upozornovat rovnako ako vylieceny fajciar na skodlivost fajcenia. Vsetko okolo Trabantov je nenormalne, ackolvek v podstate spravne, kedze nenormalna je sucasnost. Trabant hlucne nastavuje svoje zadymene zrkadlo motoristickej spolocnosti.

Závady a opravy na autě

Na Trabantoch ktore som vlastnil sa pokazilo takmer vsetko a vsetko som aj dal vymenit.
<
Přejít na standardní verzi stránky »