Zavřít recenzi

Mazda 6 2,5

“Japonský benzín byl vždy sázkou na jistotu”
  • Rok výroby: 2009 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 115 000 km 
  • Stav km nyní: 146 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.2
Tento vůz jsem si koupil po kladné zkušenosti s Mazdou 6,diesel,s kterou jsem najezdil skoro 100 000km bez jakékoliv poruchy.Jelikož ted už nejezdím dálkové trasy,tak jsem si zvolil benzín.A zrovna nejvýkonnější verzi 2,5,125 kW.Tento motor je spojen s nejvýšší výbavou GTA.Obsahuje vše,kromě navigace.Vůz je silně návykový,sedí na cestě jak přibitý a ten motor...Nikdy jsem se nesetkal s motorem,který má tak úžasnou odezvu na sešlápnutí plynu.Je to stará japonská atmosféra,zátah je lineární až do 6 500 otáček,kdy zasáhne omezovač.Perfektně táhne od nízkých otáček,vůbec není problém jet na šestku 60 km/h.Měl jsem strach ze spotřeby,pokud jedu na pohodu,tak 6,5 l,sportovní jízdou atakují 10l/100km.Zatím vše funguje tak jak má,jen při koupi nefungoval spínač zadního víka,musel jsem ho vyměnit.Úžasné je bezklíčkové ovládání vozu,stačí mít v kapse nebo v tašce parkovací kartu a vše se ovládá tlačítkama.Pokud by nastala porucha,tak v kartě je chytře zasunut nouzový klíč a pak vše funguje jako na klasiku.Super řešení.Auto je velice tiché,motor skoro není slyšet,spíš je slyšet valivý hluk od zadních kol.Ale stačí použít nějaký tlumící nátěr a je to v pohodě.Zatím jsem 100 procentně spokojen,vždyt tuto Mazdu pojmenoval nějaký německý časopis jako královnu zatáček.Každému doporučuji tento vůz

Závady a opravy na autě

Vadný spínač na víku kufru
<
Přejít na standardní verzi stránky »