Zavřít recenzi

Renault Trafic

“Maximální spokojenost”
  • Rok výroby: 2008 
  • Typ motoru: 2,5dCi 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 250 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 8.0
Vůz používám pro podnikání. Denně s ním najedu cca.100km-40km dálnice zbytek Praha. Auto využívám a těžím z jeho technických přednostní maximum. Mám rád svižnou jízdu a to byl i důvod proč jsem nechal auto načipovat na 200k/2,5dCi při 30.000km. Několikrát jsem byl upozorněn v autorizovaném servisu jak se po tomto zásahu nevztahují na vůz žádné záruky a další katastrofické scénaře. Je fakt, že kdybych dával vůz pravidelně do značkového servisu tak je dávno ve šrotu. Ze špatných zkušenosti dávám vůz zásadně takzvanému mechanikovi (kůlnaři). Najeté kilometry 250.000km ukazují jak se o něj stará. To nemluvím o polovičních nákladech a krátkých čekacích lhůtách. Auto považuji za naprosto exceletni co se týče podvozku a jízdních vlastnostní motor považuji ve své třídě za to nejlepší co je na trhu. Mám najeto v autech přes 1.mil kmj jezdil jsem v dodávce VW, Mercedes, Toyotě. Jezdím v zimě lyžovat d o Francie na dálnici v německu jedu 170km v 5lidech a plně naloženém autě. A přitom je jízda naprosto uvolněná a 1200km na jeden zátah - bez toho abych z auta vylezl rozlámaný a vyšťavený. Prostě pohoda. Do auta dávám kvaltní oil a po každém tankovani - přisady do nafty od Velvany (super adetiv diesel). Tento přípravek používám léta a mohu jen doporučit. Závěrem bych chtěl říct - je velká škoda, že tento vůz s tímto objemem není již dostupný a místo toho výrábějí motory s objemem, který je opravdu dobrý tak akorát na přesuny bez nároku na dynamiku, rychlost a celkovou radost z toho, že když chci bezpečně předjet tak mám jistotu, že ty koně pod tou kapotou mám. Snad se dočkám podobného vozu o nějakého výrobce do té doby se modlím abych najezdil dalších 250.000km bez závažnějších poruch.

Silné stránky

Motor a podvozek

Slabé stránky

Závady a opravy na autě

Ve 100.000km oprava alternátoru, 150.000km oprava startér, 200.000km táhla řazení.
<
Přejít na standardní verzi stránky »