Zavřít recenzi

Mazda 6 2,0

“Tak dobrá zkušenost, že další auto bude zase Mazda 6.”
  • Rok výroby: 2006 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 200 000 km 
  • Stav km nyní: 298 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 6,0 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.6
Auto je naprosto perfektní, s ohledem na najeté kilometry je opravdu držák! Neměnil jsem nic, až na DPF filtr, který jsem nechal odstranit, protože žádný autorizovaný servis vám nedá záruku na jeho "regeneraci". Jinak funguje naprosto skvěle, mám skoro 300 tis. na tachometru a kromě zmíněného DPF jsem neměnil nic, jen spotřebáky - olej, filtry,...
Autu ale opravdu prospívají především větší dálky, řekl bych, že tento diesel je přímo nevhodný pro městský život. Ale když se dostanete na dálnici, nebo dlouhý stoupák, tak máte možnost využít výborný kroutící moment a jízda je velmi plynulá. Velkou výhodou pro toto auto je podvozek a zmíněný motor. Měl jsem možnost jezdit v BMW ve stejné kategorii a roku výroby a oproti Mazdě 6 sice mělo "sportovnější" podvozek, ale jízda byla nepříjemně tvrdá. Motorově mi přišlo BMW slabší (taky D 2,0).
Spotřeba je solidní, auto je poměrně těžké a při popojížďkách letí celkem rychle někde k 7 l, ale když jedete na dovolenou, tak můžete počítat mezi 5,5 až 6,0 l.
Auto jsem pořizoval, když jsem jezdil 30 km do práce a s občasnou zajížďkou jsem ujel 100km denně, takže průměrná spotřeba je tak 6l .
Nevýhodou je, že auto zrzaví. Plechy z venku ani tak ne, ale prahy ano, celý motorový prostor. To je ale věc známá a moc to neřeším, když to není vidět.

Silné stránky

Výkon
Prostor
Odolnost

Slabé stránky

koroze

Závady a opravy na autě

2x proražená pneu
rozvody, olej, filtry
DPF filtr
<
Přejít na standardní verzi stránky »