Zavřít recenzi

Hyundai i30 1.6

“Hyundai i30 šestnáctistovku kombi nikdy více”
  • Rok výroby: 2014 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 20 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

1
 

Komfort

1
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 2.6
Koupil jsem si vůz Hyundai i30 kombi, r.v. 2014 a dočkal jsem se bohužel jenom zklamání. Uvedu jen několik bodů.

- Špatná stabilita, na silnici plave - horor při předjíždění na úzkých pruzích při opravách dálnice nebo na úzkých silnicích. Obzvlášť dobře plave na úzkých, hrbolatých okreskách - životu nebezpečno. Poznala to i má žena neřidička pravíce, že to auto špatně sedí, s Oktávkou se to nedá srovnat.

- Špatný výhled z vozu, přední sloupky jsou moc tlusté.

- Palubní deska se zrcadlí silně ve skle a to až tak, že při přímém slunečním osvětlení není nic vidět, což je nebezpečné.


- Nemůže mít podélné střešní nosníky zvané hagusy, které umožňují snadnou a rychlou montáž i za ztížených povětrnostních podmínek, třeba při mrazu, sněžení či dešti. Může mít jen příčné nosníky, které kvůli nevhodné konstrukci za mrazu nelze namontovat, protože zmrznou prsty. Hagusy byly můj striktní požadavek a byly mi prodejcem v salónu U Červeného mlýna v Brně klamně přislíbeny, avšak bohužel nedodány, Pozor, na střeše jsou jenom větší lišty, které jako hagusy vypadají a mohou zmýlit jako mne.

- Parkovací asistent, tedy varovná čidla vzdálenosti překážek od vozu jsou kromě ostatních nabízena i ve předu, tak jako mně U Červeného mlýna v Brně. Jsou potřeba, protože přední kapota není z vozu vidět. Na předku vozu jsou sice nějaká čidla vidět, což může splést, ale ukazují vzdálenost boční.

- Při defektu kola má pro náhradu jen dojezdové kolo, na to se moc daleko a rychle neujede. A kde hledat, servis? Obvykle se podle zákona schválnosti stane taková věc v nepříznivých podmínkách a když daleko široko nikdo pomoc není.
- Špatná měkká sedadla - zádové opěradlo se hned promáčkne dozadu a záda se nepřirozeně prohnou. To je ideální pro vznik bolestí zad a poškození plotének. Nevhodné pro delší cesty, snad jen na blízkou zahrádku. Dobrá auta mají v opěradle vysouvací opěrný klín.


- Drnčí vše co může, volant, pedály, tunel atd. Nejvíce v rozsahu 2000 až 4000 otáček a právě v tomto rozsahu otáček se nejvíc jezdí a jízdu v tomto rozsahu doporučuje i Hyundai. Je to nepříjemné a možná také zdravotně závadné. Že to není nevinná věc dokazuje, že to přiznává i Hyundai v návodu na obsluhu, ale tvrdí, že to není závadné.

- Kufr je pro kombi malý. Má sice dvojité dno, které kufr trochu zvětšuje, ale prostor mezi horním a spodním dnem je nepraktický a hodí se nanejvýš pro uložení věcí, které běžně nejsou potřeba. Je přístupný po zvednutí horního dna, které je většinou zatíženo různými předměty a zavazadly, což předpokládá jejich vyndání.
<
Přejít na standardní verzi stránky »