Zavřít recenzi

Kia Cee´d

“Spolehlivý vůz, jenž Vás příjemně překvapí ”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2010 
  • Typ motoru: 1.4 CVVT 
  • Stav km při koupi: 65 000 km 
  • Stav km nyní: 68 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 měs.

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.6
Zatím mám najeto cca 3.000Km a 3 měsíce seznamování. V úvodu bylo celkem obtíížné se naučit se spojkou, jjenž u korejců zabírá často a úmyslně v horní poloze a současně elektronický plyn je až příliš citlivý. Dokud si to neosvojíte, budete motor vytáčet nebo Vám prostě zdechne při rozjezdu. Dnes už na to ani nemyslím.Dva měsíce zajíždění to chtělo, ačkoli jsem řídil několikk aut. Motor je naprosto tichý, v kabině, jenž je velmi dobře odchlučněna o něm téměř nevíte, jeho projev lze rozpoznat pouze z vibraci, jenž přenáší na karoserii. Kolikrát mi to chcíplo a já ž podle otáčkomměru zjistil, že se tak stalo.Motor je to jednoduchý, atmosferický a pro nějaké běžné přesuny i dostačující. Mám verzi po FL 66kW a za sebe musím říct, že motor je neobvykle živý, v nízkých otáčkách ztrácí dech, ale pokud mu přišlápnete nad 2500 otáček, umíme se rozhodně projevit hezkým zvukovým projevem i slušnou akcelerací. Já jezdím dle předpisu a auto mi za odměnu velmi málo žere, nicméně žijeme ve státě ubožáku a každý den se najdou zoufalci, co mě musí za každou cenu předjet i v poli.Na dálnici udržuji cca 110 až 130km, spotřeba se tak drží nízko, auto nemá problém s rychlostí 170Km ale otáčky motoru jsou velmi vysoko a hluk v kabině už neodpovídá pohodlí.K hluku přispívají velmi hluučné pneu Michelin Energy Saver.K motoru jedna skvělá věc, přidal jsem aditiva a i po Praze se držím kolem 5,9l na 100Km, spotřeba spadla z nějakých 6,5l.Venkovní zpracování je výborné, karoserie po sesti letech jako nová, nikde žádné náznaky rezi a metalický lak taky super.
Podvozek, nic neměněno za šest let a více techniků mi potvrdilo výborný stav po původním majiteli.
Auto výborně drží v zatáčkách díky víceprvkové nápravě, ale první velké mínus vnímám v tvrdosti. Auto je příliš tvrdé a každou nerovnost cítite opravdu dost a to jezdím na 15". Brzdy, všechny kotoučové a všechny stále ještě původní, nicméně jejich proslulý ostrý projev mi nějak nepřipadá, prostě klasická brzda. Nemám zatím moc s čím porovnat, ale brzdy považuji za průměr. Situace se může radikálně změnit s výměnou za nové, netuším. Interiér, asi začnu tím hlavním negativem a to jsou požité plasty, palubka nevypadá zrovna nejlépe a interiér se velmi rychle rozvrzal po Praze, především palubka, sloupky a další. Zadní sedáky jsou lehce s vůlí. Nicméně pokud pomineme tyto nedostatky, je uvnitř velmi prostorné, pohodlné a prostě vyhoovující i pro delší cesty. Kufr je na tento typ vozu standardní a pokud sklopíte sedadla, naložíte objemné věci celkem ok. V HB bohužel chybí jakékoli háčky k uchycení tašek. Auto je celkově super a mohu jej vřele doporučit. Do 160 tisíc těžko obstaráte lepší vozidlo a hlavně s platnou zárukou.

Silné stránky

Pozinkovaná kvalitní karosérie
Velmi pohodlné a prostorné
Kvalitní, úsporný a bezproblémový motor
7 let záruka na celé auto
Kvalitní audio s USB + 6 repro
Spotřeba 5,9l až 7,4l

Slabé stránky

Vrzající interiér
Tvrdý podvozek na nerovnostechh
Chybí 6 rychlostní stupeň, hodně!
Některé drobnosti (zadní sedáky úchyty)

Závady a opravy na autě

zatím žádné, ale předchozí majitel za 6 let provozu měnil spojkové obložení, jelikož hučela spojka při couvání a elektrické stahování okna, které přestalo vyjíždět. Nic víc!
<
Přejít na standardní verzi stránky »