Zavřít recenzi

Ford Escort RS2000

“Nejlepší rychlé auto s těmi správnými vlastnostmi.”
Foto 1 / 6
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: N7A 
  • Stav km při koupi: 300 000 km 
  • Stav km nyní: 350 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.0
Escort RS 2000. Legenda, rez a neřest... :D Tak tahle kolíbka je něco moc výjimečného. Nikdy mě neomrzel jeho rally zvuk a taky to když necháváte za sebou dost velkou většinu aut. Tohle auto dokáže hrabat 100 metrů...... Vyjede snad všechno vždy kdy jsem si myslel že už mě nemá čím překvapit mě to auto dostávalo zas a zas. Určitě si ho chci koupit znova ale v nějakým lepšim stavu ty kastle jsou příšerný...


Motor: Dvojlitrový N7A se svými 150 koníky dokáže s obyčejného Escorta udělat docela zajímavé rychlé auto. Akcelerace celkem slušná ja se dostal na nějakých 8 sekund. Motor mě nikdy nenechal. Dostal za to všechno co si zasloužil ( běžná údržba ). Nechá se ochotně točit až do 6500- 6600. Na dálky i celkem úsporný i při vyšších rychlostech... 6.9 na dálky + - co jsem zjistil. Ale není problém jet za 15 - 20 :D Tohle neni motor pro naftaře... je to pro ty co milujou vůni benzínu a spálených gum. Určitě dost divoká kárá viz. video... plamenomet :D


Auto samo o sobě: Je to věrná mrcha ... nikdy se nestane že by nemohl. Jeden s posledních Fordů který je jen volant řadící páka a pedály.... Dokáže vyčarovat úsměv obdiv i žárlivost ( karbec konec ) :D Nejlepší auto který jsem kdy řídil. Komu nejde o to že má auto jen kvůli komfortu, protože na to že je to kupé zavazadloví prostor je dost oběmný. Láska na první sešlápnutí pedálu

Více na: www.fordclub.eu/vozidlo/ford-escort-vi-7763

Silné stránky

Motor
Převodovka
Diferenciál
Jízdní vlastnosti
Konkurence schopnost

Slabé stránky

Rez

Závady a opravy na autě

Nic olej filtry ( palivový, olejový a vzduch. )
<
Přejít na standardní verzi stránky »