Zavřít recenzi

Peugeot 301

“Stve me posez ridice a to kazdy den, problematicnost od same koupe a to jsem si myslel, ze do prvni technicke pujde jen o prkotiny, spousta dilu vymenena, jejich zivotnost petinova, nez ma byt. CELKOVE KOUPI VOZU NEDOPORUCUJI !!!”
  • Rok výroby: 2013 
  • Typ motoru: 1.2TSI 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 56 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 5.6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 6.6
ZAPORY:
- sedacka ridice neni v primce s volantem, volant je temer o 10 cm vlevo mimo osu ridice, dost nepohodlne, clovek se pak krouti v sedacce a ma pocit, ze porad nema volant rovne a ze je vyoseny
- sedacka ridice samotna, na prvni posezeni velice pohodlna, bocni vedeni skvele, ale pri delsim pouzivani a delsich jizdach spatna opora bederni casti zad
- motor je celkem naladovy, jsou obdobi kdy tahne a semtam je vlacnejsi linejsi
- nastavitelny volant i pri nastaveni na nejvyssi pozici a serizeni sedacky na nejnizsi pozici, pri me vysce 181 cm dela problemy, souram volantem o stehna, dost neprijemne a otravne
- sedacky vzadu maji jen naznak pevne spojene operky na krk, nedokazu si predstavit vozit misto deti vzadu dospele osoby
- haky kufru zasahuji dost do prostoru kufru, pri zavirani plneho kufru jste dost omezeni, vznika spousta nevyuziteh prostoru v kufru jen kvuli zavirani
- mechanismus kufru pomoci tycek pres sebe zapadenych je hlucny a pri uzavirani kufru to vzdy hlasite lupne, diva se na Vas pak spousta lidi v okoli co se deje
- radio slaby nebo spatnu tuner, uprostred Brna chrchlani brnenskych stanic paradoxne
- nestabilita v zatackach pri vyssi rychlosti
- nestabilita pri silnejsim vetru, bocni vitr dela s autem divy, nezazil jsem v jinych autech
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

KLADY:
- motor 1.2 TSI zajet dle instrukci, prvni sednuti hluku v 6500 km, dojezd na nadrz cca 620 km, sednuti spotreby az pri 30 tis km, na nadrz pak najezd cca 830 km
- interier, jeho jednoduchost pusobi kvalitne a pekne
- tvar a provedeni volantu
- celkovy design auta zvenku, je to auto nizsi cenove kategorie, ale pusobi draz
- vnitrni prostor posadky vzadu, na sirku i delku maji jezdci vzadu vice mista nez v dvojkove octavii
- moznost konfigurace bez zbytecnych elektronickych kazicich se nesmyslu jimiz dnesni auta oplyvaji
- Peugeot na Vas zkusi, ze pokud budete delat servisky jinde nez u nich, tak budete mit problem s pripadnym uznanim reklamace, ale je to jen bu bu bu na zakaznika, sami vi, ze by jednali protizakonne, vsechny reklamace i nad ramec dvou let resili bez problemu
- vzadu usazeni dvou sedacek pro deti a jeste si sedne mezi ne dospely clovek, skromeji, ale sedne, to u u nekterych aut nehrozi
- motor 1.2 TSI i kdyz je to trivalec a porovnaval bych ho s fabii trivalcem stejny obsah tak co se jizdnich vlastnosti, tahu motoru, zvuku motoru, tak je Peugeot nebe a dudy, neda se srovnavat, tam je technologicky strasny odskok
- plne nalozene auto, ctyri dospele osoby a jste schopni jet po dalnici i 160 km/h za rozumnou spotrebu, to by treba s fabii 1.2 tsi nehrozilo

Silné stránky

vzhled interieru, vse pusobi draz
venkovni design auta
kvalita tohoto trivalce oproti konkurenci

Slabé stránky

sedacka
volant vyoseny
naladovost motoru
operky na zadnich sedadlech
mechanismus kufru

Závady a opravy na autě

VYMENENE SOUCASTKY OD KOUPE DO 55 TIS.KM

V DVOULETE ZARUCE
- po mesici od koupe vymena lozisko prave predni kolo, tehdy jsem si jeste rikal, muze se stat ale pak....
- po trech mesich od koupe vymena cerpadla v nadrzi a plovaku v nadrzi, projevovalo se spatnymi starty s prodlevou, nebo na podruhe a absolutne zmatenymi udaji o spotrebe

V PRODLOUZENE ZARUCE
- pri 35 tisich km vymena vsech trech silentbloku, projevovalo se zvysujicimi otresy prenasenymi do interieru, hlavne palubovky volantu, servis je menil na dvakrat, nejdriv dva a pak jsem trval i na vymene posledniho, nevim, proc to neudelali vse naraz, pry o tom Peugeot vi a stejny problem se ukazal i u jinych modelu, pry pak zacali montovat jiny typ silentbloku
- pri 35 tisich km vymna reproduktor, myslel jsem si, ze odesel, strasne chrcel a rezonoval, vymenili cely reproduktor, a dela to opet po chvili, zrejme spatne usazeni do palubni desky, nevim co s tim budu delat
- pri 41 tisich km vymena spojky, to byla nejvetsi asi katastrofa, aby spojka odesla tak brzo, mam najeto skoro 750 tis km, neodvazovali se mi rict, ze jsem ji znicil ja spatnym uzivanim, ale stalo me to 3900 jako spoluucast, pry je na spojku u nich zaruka jen 40 tis km a je to dil podlehajici opotrebeni, muj argument, ze spojka i u cloveka, ktery stoji neustale na spojce a dela s ni prasarny je zivotnost dvojnasobne delsi
- pri 54 tisich km vymena katalyzatoru, rosvitila se ikona zluta diagnostika motoru, katalyzator by mel vydrzet pomalu zivotnost auta a ejhle, ale pry o tom peugeot vi a pak zacal montovat jiny typ katalyzatoru
<
Přejít na standardní verzi stránky »