Zavřít recenzi

Renault Megane 1,5 dCi

“Koupě nelituji, kdyby nemělo filtr pevných částic, tak je auto velmi spolehlivé. Vážnější poruchy se týkají dílů kolem něj.”
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 33 000 km 
  • Stav km nyní: 186 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 7 let
  • Průměrná spotřeba: 6.0 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 6.2
Až ve 140.000 km první větší problém, jinak velká spokojenost s tímto autem. Úsporný motor, dá se jezdit i za 4.9l, pohodlné sedačky i kvalitní interiér bez známek opotřebení i po 9 letech. Drahé náhradní díly, některé jsou k dostání pouze origoš od Renaultu, náhrady prostě na trhu nejsou nebo nebyly v době, kdy jsem je potřeboval (např. baterie, vstřikovač před FAPem, kompresor klimy). Největší problém momentálně s filtrem pevných částic, kdo o tom něco ví, nebo už to řešil, tak další auto jedině benzin, než je tam začnou montovat. Další auto bude opět Megane, jen 1.6 benzin, bez turba, čím jednodušší, tím spolehlivější. Pozor při nákupu ojetiny dieselu 1,5 dCi do roku 2006, velká nespolehlivost, viz. zkušenosti majitelů na netu!

Silné stránky

Prostor
Spotřeba
kvalitní interiér
Pružnost motoru 1,5 dCi 76kW
Velký kufr

Slabé stránky

Drahé náhr. díly + servis

Závady a opravy na autě

Nové těsnění palivové nádrže ve 120.000 km, únik nafty při natankování plné nádrže (2.500,-)
Kompresor klimatizace odešel ve 140.000 km (10.OOO,-)
Nový chladič ve 140.000 km, děravý jak cedník (2.000,-)
Nové čidlo filtru pevných čásic ve 175.000 km (9.000,-)
Nový vlnovec, únik zplodin do kabiny ve 177.000 km (6.500,-)
Odchází vstřikovač (10.000,-) + filtr pevných částic (33.000,- orig. Renault) ve 180.000 km
<
Přejít na standardní verzi stránky »