Zavřít recenzi

Saab 9-3 2.2 TiD

“Oktávu nebo Saaba? 1*SAAB”
  • Rok výroby: 2002 
  • Typ motoru: 2,2 
  • Stav km při koupi: 192 000 km 
  • Stav km nyní: 196 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.0
Mno jelikož jsem ropný muž, tak proto ropák :) co mne trochu trápí tak v zimě ty studené starty, ne že by auto nechytalo, s dobrou naftou z Benziny na škrtnutí a i jedno nažhavení při -18s, ale ty vibrace... s teplotou motoru pomalu utichají, ale příjemné na začátku to není. Nejde o klepání motoru, ale spíše o dunivý hluk. Po 4tis km jsem jinak naprosto spokojený na jízdy do dálky se spotřebou se dá krásně pracovat a opravdu se dá jet dle předpisů za 5l na 100km , ale to moc nebaví :) auto je tvarované do šipky a nutí vás šlapat na plyn. Stále po autech volá já na to mám při 150km/h neslyšíte motor jen svištění vzduchu a 3tis ot. spotřeba dálnice 6,5l nad 130km/h. Jízda je velice příjemná klidná ne jako v malých plechovkách, kterou máme taky jednu doma. Jelikož jsem přesedlal z Hunai i30 tak jsem si musel zvykat na seřazení kvaltů... a stále se mi zdá, že to není ono. Jezdil jsem s dosti auty a možná, že ta má 9-3 je nejhorší na seřazení kvaltů bo jsem prostě vemeno. Ve městě řadím stále jako vůl nedokážu najít optimální kvalt pro 50km/h dle vibrací soudím jako by se autu nic nelíbilo, ale když vyjedu ven je to úžasné. Při devadesátce je tak klidné, že pomaličku přidáváte, aby to bylo trochu napínavé 120km/h tak akorát. Protože jsem auto koupil před zimou, tak si můžu postěžovat na pazvuky plastů v kabině... nevím co to dělá, ale dělá to. Jaro, léto porovnám a myslím, že to bude lepší. Žhavení k mému úžasu startuje u mého saba pokud je 0C na velice krátkou dobu což vidím poprvé. Žhaviče tedy asi nebude třeba měnit stále jako u mého třetího auta VW:) Máme nyní 92kw, které se utkalo se stejně silnou i30 (95kw cca), ale sabové hrnky s brutálním krouťákem i30 strkají do kapsy o spotřebě nemluvě. A to jde o 7let novější auto. Za mne dálkař jako bejk :)

Silné stránky

Spotřeba
Jízdní komfort
Vzhled
Neobvyklost značky
Jedinečnost

Slabé stránky

Vibrace
Občasné vrzání interiéru :)
EGR
Nešťastné vedení motor. hadiček přes ostré hrany
Webové informace
Nejistí servisáci :D

Závady a opravy na autě

Jako u každého ojetého auta se najdou drobnosti, které se musí řešit. Šikovný si s určitými věcmi poradí případně je třeba auto dávat na neustálé kapačky k servismenoj. Co jsem od koupi řešil tak je: Nepořádek v autě, nesvítící světélko v interiéru, v šuplíku a zadní levé světlo užhavené dvouvlákno. Vyčistění EGR (při cestě se zasekl a jel jsem jako šnek, ale v porovnání se š120 stále frčíte). Geometrie, novou zadní výsuvnou anténu, odstranění tzv. udělátek od původního majitele.
<
Přejít na standardní verzi stránky »