Peugeot 106 1,1
“malé velké auto,vynikajicí přibližovadlo na denodenní dojíždění do práce”
- Rok výroby: 1996
- Typ motoru: HDY
- Stav km při koupi: 101 176 km
- Stav km nyní: 113 136 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
12 měs.
- Průměrná spotřeba: 6 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhledem k velmi dobrým zkušenostem s produkcí PSA jsme sháněli P306-C ZX pkd možno 1,9d ,nebo P106-Saxo 1,4 či 1,5d.Nakonec se koupila P106 5dv.HB s motorem 1,1-40kW (1124ccm typ HDY ) rv 1996 edice HUSKY- zelená metalíza,lakované nárazníky ,p. s mlhovkami,manuální šíbr,na z.dveřích spojler.Najeto 101 tkm. Auto otestováno i plně naložené (cca430kg) a s tímto nákladem je docela svižné (zejména v porovnání s třeba Xantií s 81kW nebo s Mitsu space runner se 130kW). Nebýt nehody tak by se opravy týkali jen rozvodů a olejů s pneu.Jinak díly na opravu (olej do vody )tj těsnění pod hlavu,s tím pod víko a pod sání i výfuk+ gufera ventilů s novými šrouby hlavy kromě výfuků (corteco) vše Victor Reinz, sada rozvodů INA (řemen ,VP a kladka) za 2200 + 136kč poštovné.
Celkově-jednoduché,nenáročné a svižné autíčko s malou spotřebou a přes vnější velikost (malé auto)má docela velký vnitřní prostor.
Závady a opravy na autě
dopravní nehoda z nepozornosti-sjetí do škarpy s poškozením světla,kapoty,chladiče ,nárazníku a příčky pod chladičem.Oprava či výměna dílů za cca 2500kč.
Fouklé těsnění pod hlavou- materiál 2200kč (sada těsnění+ šrouby hlavy k tomu sada rozvodů -VP,řemen,kladka)Orovnání hlavy+ zabroušení ventilů,tl.zkouška-2300kč