Zavřít recenzi

Škoda Superb 2,5

“Ať už přestane vrzat... a bude to fajn :-)”
  • Rok výroby: 2002 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 230 000 km 
  • Stav km nyní: 290 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 18 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.0
Tohle auto má svá pro i proti.
Design zvenčí je klasický, je na něm vidět, že není nejnovější, ale neurazí. Pořád působí celkem solidně. Rozhodně není porovokativní. Interiér je usedlý, uklidňující, podvědomě Vás nenutí na auto šlapat. Výbavu mám elegance, takže poměrně slušnou - automat, xenony, kožená sedadla, aut. klimatizaci (všichni ostatní výrobci v této třídě nabízeli dvojzónovou, ovšem Boleslav za pouhopouhých 1,2 mio CZK pořizovací hodnoty jistě nalezla vhodné opodstatnění pro použití jednozónové)
Interiér už má své dvě roviny - tou první je zcela jedinečně velkorysý prostor, který v něm je. A je po čertech pohodlný. Sedačky jsou stále ve velmi dobré kondici.
Druhou věcí jsou ovšem materiály a kvalita zpracování plastů. Věčně v tom autě něco vrže, rachotí, drnčí - ať jsou to výdechy klimatizace nebo naprosto odporně rachotící něco ze zadní sedačky ( ani po rozebrání není jasné co to je), popřípadě drnčící vrátka na skivak. Věru symfonie odpudivých zvuků jedna báseň- akorát potlesk se myslím nedostaví.
Olezlá, loupající se madla u dveří jsou klasika u všech, ale zmíním je také.
Konstrukční perlou je volně se protáčející brzdový kotouč při výměně kola - trefit šroubem díru v kotouči a na nápravě, když držíte v jedné ruce kolo je řešení hodné pouze mistra dechových cvičení.
To je nejspíš plod spolupráce s Audi, protože tam je to vymňouklé stejně.
Xenony jsou příjemnou věcí, akorát myslím, že by světlomety mohly svítit o něco lépe. O něco se svit zlepšil výměnou výbojek, ale ani tak to není nic světaborného.
Automat řadí hladce, motor běží, více se začne projevovat až od 2000 otáček . Jinak se neděje nic , co by stálo za výraznější zmínku.
Auto je ovšem spolehlivé, věřím , že když vyjedu, tak se také vrátím.

Silné stránky

spotřeba
vnitřní prostor
výdrž
design

Slabé stránky

vrzání v interiéru
turboefekt

Závady a opravy na autě

naftové čerpadlo
kotouče, desky, oleje - std. spotřeba
xenonové výbojky
doplnění klimatizace
čepy řízení
<
Přejít na standardní verzi stránky »