Zavřít recenzi

Hyundai i40 1.7

“Slušné pohodlné a snad bezpečné auto, které sice nenadchne ani trochu nezklame. ”
  • Rok výroby: 2014 
  • Typ motoru: crdi 
  • Stav km při koupi: 5 km 
  • Stav km nyní: 96 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 6,3 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 7.4
Zdravím. Já si na H i40 nemohu vůbec stěžovat. Mám auto jako služební od 12/2014 a nájezd mám kolem 35 000 km ročně. Zatím v důležitých věcech bez problémů.
Auto je celkem rychlé, automat řadí bez problémů, byť je ještě pouze 6 stupňová. Akcelerace do kopců bez problémů rovněž.
Za více než 95 000 km jsem navštívil servis 3x kvůli výměně oleje po 30 000 km a 1x se měnila zadní kamera, která se sekala (nepočítám výměny pneu a opravu karoserie po drobné kolizi na parkovišti. Jezdím do Hyundai centra Praha a servis bez problémů, garančky a výměny olejů se dělají za den a dostanu vždy náhradní auto. Do auta jsem nedolíval zatím, mimo vody do ostřikovačů, nic.
Co se týče interieru, je příjemný a bez ničeho, co by rušilo. Opotřebení není patrné, akorát kožerný volant je z mého pohledu dost opticky opotřebovaný (ale možná existuje přípravek, který ho zregeneruje a na dveřích se mně na horní výplni udělal ďůlek od toho, jak si o okno opírám ruku (jako reklamaci to v H neuznávají, u oktávky se mně dělal také, ale tam mně výplň vyměnili a reklamaci uznali).
Co mně vadí je relativně malý zavazadlový prostor, daný tvarem karoserie (byl jsem zvyklý na oktávku). Co bych ale považoval za největší nedostatek je to, že v zadní poloze sedačky (měřím 190 cm) je nedostatečný výhled přes mohutný sloupek u řidiče do levých zatáček na klikaté silnici. Je nutné se vyklánět dopředu. Stejně tak není, u vyšších postav, dobře vidět, dík tvaru karoserie na semafory z hranice křižovatky. Musím se rovněž vyklánět dopředu.
Jízdní vlastnosti má auto velmi dobré na dálnicích a jedničkách, trochu si v něm připadám nejistě při rychlejší jízdě na okreskách v zatáčkách, připadá mně, že nelepí tak, jak jsem byl zvyklý u škodovek. Je těchto silnicích je to typ auta pro méně sportovní jízdu.
Co je někdy problém je jízda po prašných cestách a sjíždění z obrubníků chodníku. Podvozek je hodně nízko a často se o něj zavadí, což není příjemný zvuk..
Celkově musím říci, že jsem s autem spokojený, byť mně jsem po přechodu z oktávky připadalo celé takové gumovější, ne tak pevné. Ale brzy si na to člověk zvykne.

Silné stránky

pohodlné a příjemné na ovládání

Slabé stránky

nízká světlost podvozku
Při PL sedačce v zadní poloze, špatný výhled vlevo

Závady a opravy na autě

žádné
<
Přejít na standardní verzi stránky »