Zavřít recenzi

Mitsubishi Pajero 3,2DID

“Skvělý pracant s pohodlím limuzíny.”
Foto 1 / 3
  • Rok výroby: 2012 
  • Typ motoru: 3,2DID 147KW  
  • Stav km při koupi: 149 000 km 
  • Stav km nyní: 159 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8,6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.0
Auto již na první pohled působí robusně a bezpečně. Jeho tvar není žádný výkřik moderních linií, avšak stále púsobí líbivým dojmem, dojmem nezaměnitelným s ostatními vozy této kategorie. Velice učelné jsou plastové lemy kol a plasty zasahující do půle dveří které chrání auto od nepozorných pasažérů vystupujících z auta vedle Vás. Uvnitř Pajera mě mile překvapilo pohodlí, nesrovnatelné s Pajerem do modelového roku 2011, které má podstatně tvrdší sedadla. Všude je spousta odkládacích prostorů, vstupů pro nabíječky a to jak klasické, tak i usb. Z vozidla je jedinečný výhled který s pohodlím dělá skutečný zážitek z jízdy. Překvapivě se Pajero v zatáčkách nenaklání oproti třeba běžným osobákům . Kola mám 18ti palcová s pneu BF Goodrich ko2, které sice lehce zvedly hlučnost, ale autu sluší. V terénu jsem zatím nemusel zamykat ani mezinápravový ani zadní diff. a to už jsem byl v pěkném blátíčku. Nerovnosti Pajo zvládá slušně, příčné by mohlo lépe. Osvětlení přistrojovky je pěkné, sladěné, vše čitelné. Vytknu však absenci osvětlení dveřní kliky a ovládačů spouštění oken. Než jsem si zvyknul na jejich umísťení, šmatral jsem jako slepec. Hudba s 12ti reproduktory bomba. Motor (147kw) je dynamický, síly má na rozdávání a oproti 125kw je i ekonomičtější. Spotřeba dle stylu jízdy v rozmezí 8- 10l. Běžně však jezdím v průměru okolo 8,5l na 100km. Brzdy slušné, ale s pohotovostní váhou téměř 2.5t je třeba počítat.

Silné stránky

Bezpečí
Výhled a pohodlí
Jizdní vlastnosti jak na cestě, tak i mimo
Prostor a ozvučení
Kvalita zracování

Slabé stránky

Absence osvětlení ovládačů na dveřích

Závady a opravy na autě

Auto jsem koupil jako ojeté a tak jsem na něm nechal udělat kompletní servis spočívající ve výměně náplní, filtrů a brzdových desek, kontroly a vyčištění sání. Cena těchto výměn byla asi 25000kč. Mohla však být i nižší, ale nechal jsem zhodit i vanu automatu a krom výměny náplně vyměnit i sítko ( vnitřní filtr automatu) což se sice prodražilo, ale pro klid duše...... Dále se měnil napinák rozvodového řeťezu v rámci svolávací akce Mitsubishi. Tam mi rovněž přehráli software. Doporučuji navštívit autorizovaný servis či prodejce a oni Vám dle vínu zjistí, zda se tato svolávací akce netýká i vašeho Pajera. (Sami od sebe Vás né vždy osloví ). Teď pújdu na další svolávačku: výměna náplní airbagů. Při startech které přišly po ochlazení s nástupem podzimu, mi krátce po nastartování začal popískávat jeden z klíňáků, tak jsem je nechal vyměnit hned všechny tři. Tato výměna byla okolo 1000kč včetně práce. Závadu jako takovou jsem ještě naštěstí neměl. U starších Pajer bývají problémy se vstřikovači a palivovými čerpadly, které však pramení z nečistot propadlých prorezlými nádržemi a prorezlým palivovým potrubí. Podvozek a palivovou soustavu proto doporučuji ošetřovat a jednou za rok stříknout voskovou ochranou.

<
Přejít na standardní verzi stránky »