Cena
Cena n.d.
Poslední ročník 2000+ má bohatou vybavu v zakladu
Prostorny kufr
Opravdu jednoduchy motor na servis
Spotřeba ve městě
Slabé stránky motoru (hydroštely atd.)
Podlaha má tendenci reznout
Trochu opožděně sem dávám aktualizaci.
Cordoba nás po několika letech opustila - prodej známým a za těch pár let by se hodilo doplnit nějaké to sumárum.
Jako auto které bylo primárně dělníkem mé sestry během let na univerzitě a následně autem brané na tahání všelijakého bordelu musím konstatovat, že Cordoba i se svým nájezdem sloužila více než dobře. Na ono stáří a kilometry si nejednou řekla semtam o nějakou menší opravu:
- motorek ostřikovačů
- Čepy ramene
- Zadní tlumiče
Ovšem tyto opravy se daly udělat doma svépomocí a díly na tohle auto stojí až směšně málo. Jako největší investici beru kompletní výměnu spojky ve 187 tisících, o kterou si řeklo auto z nicnenadání samo. Spojka fungovala i po smrti, ale poté co se zahřála tak začala silně prokluzovat, celková oprava u mého mechanika stála kolem 8700 i s pár drobnostmi co jsem chtěl navíc (těsnění rozdělovače a proplach chladící soustavy).
Jako nejotravnějí poruchu beru prasknutí extenderů zámků během velmi nízkých teplot, která se musela opravit lehkým bastlením.
A jako noční můru mechanika beru prasknutí klapky regulace teploty. Pro ty co nevědí, tak tyto faceliftové cordobe (a první ročníky ibizy) měly elektronické ovládání klapky regulace topení. Onen servomotorek problém vyměnit není, co je problém je výměna/nastavení oné plastové klapky která je schovaná v hlubinách vozidla a demontáži celé palubky se tak člověk nevyhne.
Ostatně to byl i jeden z důvodů prodeje. Sestra si hodlala koupit vlastní auto a jako druhé auto jsme chtěli už něco co je novější a má i klimu.
Vozidlo jsme za pár šupů prodali známým kteří jezdí vesele dodnes.
Je třeba dodat že na 23 leté auto byla Cordoba stále bez známek koroze, ono každoroční ošetření spodku kaučukem se vyplatilo všemi deseti.