Zavřít recenzi

Honda HR-V 1.6

“Průměrný vůz nevalné kvality. Za ty peníze jsou na trhu jistě lepší vozy.....”
  • Rok výroby: 2016 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 72 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 4.2
- P.S. (Už bych si to nekoupil)

Silné stránky

atraktivní vzhled

Slabé stránky

těžká karoserie versus slabý diesel
nedokonalé dílenské zpracování
množící se závady

Závady a opravy na autě

- pravé zadní světlo se mi ca. do poloviny zalilo vodou, dokonce v něm plave utonulá moucha. Světlo je zvenčí nepoškozené. Při zvednutí pátých dveří voda ze světlometu nevyteče ven.
- funkčnost stříbrné kliky dveří spolujezdce zvenčí odešla do věčných lovišť. Sice mi dealer původně v předprodejní nabídce slíbil kliky v barvě vozu, ale takovýto vůz nedodal... (tak to mám za to, že jsem tento vůz přebral i s tímto nedostatkem)
- dík velkým otvorům v přední masce došlo k poškození chladiče klimatizace... v servisu Honda tvrdí, že od kamínku a reklamaci v záruce vozu neuznali (chladič klimatizace je řazen jako 1. v pořadí), aniž si čehokoli všimnete, unikne vám chladící plyn a klima přestane fungovat. Nepoužívejte klimu naprázdno, riskujete, že vám odejdou ještě i ložiska a oprava bude ještě dražší. V Hondě chtějí za chladič 12000 Kč, za náplň klimatizace 4000 Kč a za práci také 4000 Kč, takže jste v tom za dvacku a když potkáte týden po opravě další kamínek, tak si můžete dát repete.
- čidlo snížení rizika kolize a automatického zastavení vozu (City-Brake Active) do rychlosti ca. 30 km/h umístěné v předním skle nefunguje, resp. nefunguje celý systém. Systém jak se mu zachce např. avizuje riziko, ale nezastaví vozidlo. Reklamace delara rovněž neuznána.
- ač je vůz kategorie SUV, tak jakmile projedete nějaký rigol, trefíte díru v silnici, po chvilce se vám rozsvítí kontrolka TPMS (Ztráta tlaku vzduchu v pneu). To se stává poměrně velmi často i když tlak vzduchu v pneu přeměříte a vše je O.K. Místo návštěvy servisu Honda doporučuji kouknout do návodu k obsluze a naučit se postup zresetování systému.
- celkové dílenské zpracování vozu vyráběného v Mexiku není nic moc. Nesouměrné karosářské dilatace jednotlivých dílů, autolak ač metalíza s příplatkem - nic moc, těžký chod zavírání a otvírání všech dveří vozu, příliš těžký vůz se slabším dieslem - chybí potřebná akcelerace..., musíte si počkat až se vůz rozjede..., ale pak už to jede :-), chybí klasická roletka kufru, je tam jakýsi velmi nepraktický látkový kryt, který po několika otevřeních kufru sami vyhodíte než byste se s tím trápili.
<
Přejít na standardní verzi stránky »