Motor
Jízdní vlastnosti
Kvalitní zpracování
Dostupnost náhradních dílů
Za dobu provozu se vyskytlo pár závad jako nefunkční palivové čerpadlo(500Kč z vrakoviště),chladič(1500Kč),oprava těsnění zadních třmenů+hadice zadních brzd(klasika u starých aut s opravou za pár korun),dorazy zadních tlumičů (200kč)
Výměna palivového filtru(700Kč-toto bych doporučil,motor jde za plynem mnohem lépe).Nepočítám spotřební věci jako přední a zadní destičky.
Do motoru liju pouze olej Mobil1 5w40 a při každém tankování VIF aditivum,myslím,že tato kombinace se za ty roky osvědčila a auto šlape jako hodinky.
Jedinou nevýhodou tohoto auta je boj s korozí předních blatníků a celkově je třeba jednou za dva roky investovat do vystříkání všech dutin na autě dutinovým voskem (Dinitrol ML).
Po zhruba 260tkm odešla palivová pumpa a po následné výměně za novou trochu zlobily studené ranní starty.Nová pumpa nedávala dostatečný tlak paliva (3,5 bar).Mechanici nejprve tento problém přisuzovali svíčkám,cívkám a kabeláži zapalování!!
Dále klasické závady E46 a to koroze.Nejvetší problém jsou blatníky a zadní lemy ve spoji s nárazníkem.Blatníky vyřešeny koupí druhovýroby a lakováním.Zadní lemy doporučuji udělat dobrým karosářem okamžitě při pouhém puchýři,ušetříte si tím mnoho peněz.
Výhoda na tomto autě je, že si mnoho věcí dokážete servisovat sami a existuje mnoho návodů na internetu.
Jinak je auto na svůj věk a každodennímu užívaní v dobré kondici a stále je radost s ním jezdit.