Zavřít recenzi

BMW 325 2.5i

“Auto pro radost z jízdy”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2002 
  • Typ motoru: M54B25 
  • Stav km při koupi: 200 000 km 
  • Stav km nyní: 230 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Jak dlouho auto používáte? 20 měs.
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 8.4
S autem jsem velice spokojený.Jízdní vlastnosti předvídavé i v zimě,když máte zkušenosti.Není nutno mít strach ze zadokolky pokud to máte v hlavě v pořádku.Je třeba jen hlídat plyn při průjezdu zatáčkami a mít dobré pneu.Za dobu užívání se vyskytl jen problém s vodní pumpou,která stářím odešla(800Kč).Jinak jen pár drobností na podvozku-silentbloky ramen(300Kč/ks).Dále jen výměna oleje co 10000km.

Silné stránky

Motor
Jízdní vlastnosti
Kvalitní zpracování
Dostupnost náhradních dílů

Slabé stránky

Závady a opravy na autě

Jen spotřební díly
-brzdy
-separátor oleje
-stahovačka okna
-zámek u řidiče

Doplnění recenze ze dne 11.06.2020

Stav km nyní: 252 000 km


Za dobu provozu se vyskytlo pár závad jako nefunkční palivové čerpadlo(500Kč z vrakoviště),chladič(1500Kč),oprava těsnění zadních třmenů+hadice zadních brzd(klasika u starých aut s opravou za pár korun),dorazy zadních tlumičů (200kč)
Výměna palivového filtru(700Kč-toto bych doporučil,motor jde za plynem mnohem lépe).Nepočítám spotřební věci jako přední a zadní destičky.

Do motoru liju pouze olej Mobil1 5w40 a při každém tankování VIF aditivum,myslím,že tato kombinace se za ty roky osvědčila a auto šlape jako hodinky.
Jedinou nevýhodou tohoto auta je boj s korozí předních blatníků a celkově je třeba jednou za dva roky investovat do vystříkání všech dutin na autě dutinovým voskem (Dinitrol ML).







Doplnění recenze ze dne 07.06.2022

Stav km nyní: 277 000 km

Po zhruba 260tkm odešla palivová pumpa a po následné výměně za novou trochu zlobily studené ranní starty.Nová pumpa nedávala dostatečný tlak paliva (3,5 bar).Mechanici nejprve tento problém přisuzovali svíčkám,cívkám a kabeláži zapalování!!
Dále klasické závady E46 a to koroze.Nejvetší problém jsou blatníky a zadní lemy ve spoji s nárazníkem.Blatníky vyřešeny koupí druhovýroby a lakováním.Zadní lemy doporučuji udělat dobrým karosářem okamžitě při pouhém puchýři,ušetříte si tím mnoho peněz.

Výhoda na tomto autě je, že si mnoho věcí dokážete servisovat sami a existuje mnoho návodů na internetu.

Jinak je auto na svůj věk a každodennímu užívaní v dobré kondici a stále je radost s ním jezdit.

<
Přejít na standardní verzi stránky »