Zavřít recenzi

Škoda Fabia 1

“Rozumné Auto pro dojíždění nad 30km, v roce 2018 je ovšem problematické objevit auto bez horších vad za rozumnou cenu, ovšem zatím to stále jde. ”
  • Rok výroby: 2005 
  • Typ motoru: 1,9TDi PD ATD 
  • Stav km při koupi: 180 000 km 
  • Stav km nyní: 190 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 měs.
  • Průměrná spotřeba: 5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 7.8
V roce 2018 jsem byl Autem mile překvapen, na dojíždění 60km (120km denně) ideální automobil, okolo 60 000 - 70 000 za 1.9TDI se nechají sehnat kusy které vydrží i půl roku bez vážnější údržby.

Není to vyloženě dálniční záležitost na 130 končí elegance zrychlení (převodobka) a auto ztrácí tah.

Ovšem na dojíždění po okresce do práce je to ideální kousek, spotřebu udržíte dlouhodobě okolo 5 - 5.3 pohádky o kombinované 4.2-4.5 jsou možná když bych jezdil pouze město město2 ovšem kombinovaná se blíží spíš k těm 5.

Podvozek mě upřímně moc nezklamal ale zas extrémě nenadchnul, je to vyvážený střed, na opravdu horších silnicích ho pocítíte.

Motoru vyhovuje okolo 2000otmin 5Okmh na 3 60+kmh zvládne i 4, 5tka od 80 - 120, v těchto hodnotách naprosto dynamické auto pokud se nebojíte poslat to k podlaze,

Brzdy dostatečné, ovšem díky menší šířce má tendence při prudkém brzdění malinko tancovat (netýká se běžného provozu)

Rádio symphony je tragedie, půjde časem pryč.

Šíbr je skvělý a funguje bezchybně.

Světla hodnotím jako průměr, uměl bych si představit o 20% lepší poheld v noci, (nemám xeony, běžné H7)

Závady a opravy na autě

Po koupi
Zadní levé dveře porucha centrálu, občas odemkli občas ne, poměrně pracné ten tatar co vymyslel ty nejty by měl být přibit na kříž.

V myčce zatékání zadními dveřmi (za deště v pohodě), loužička velikosti panák u velkého objemu vody, zalepeno silikonem. U fábií I bežná vada (no ve služebním Rapidu to pro sichr ani neteklo ze dveří a zůstalo to tam).

Podlaha kufru, odlepená spodní deska z koberce, budu lepit, na použití kufru nemá vliv.

Vyhřívání sedačky u řidiče, zatím bez opravy mám v plánu cena do 5000 pokud najdu odvahu se do toho pustit díly okolo 2500 a pár hodin práce. (Návod přímo na fabku se nechá vygooglit).

Světlomety nutno přeleštit (sama doma sadou za 350, zatím dobrý).

Drnčící interiér, doporučuji se vyhnout verzi se šuflíkem pod rádiem, nebo vyměnit je to největší zdroj drnčení interiéru.

Horší stav výfukového potrubí rez, zatím jezdím uvidím.

Občas protestuje stahování okénka u řidiče, stači většinou jen opakovaně zkusit vypínač)
<
Přejít na standardní verzi stránky »