Zavřít recenzi

Kia Cee´d 1.6 CRDi

“Vynikající komfortní rodinný vůz pro řadové řidiče a řidičky, ne pro milovníky starého dobrého řízení.”
  • Rok výroby: 2013 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 96 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 6.5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.8
Ceed kombi je vůz, čistě dle mého názoru pro rodinné účely. Je určeno opravdu pro rodinu a musím vyzdvihnout velkou užitnou hodnotu vozu. MUSÍM UZNAT, ŽE KIA DOVEDE POSKYTNOUT zákazníkovi nadstandartní/neuznávám d ve slově/ - komfort sezení, Použité materiály měkčeného interiéru v Comfort Ceedu, by mohli závistivě omrknout výrobci koncernu Škoda i Audi, které jsem si teď koupil.

Nerad to říkám, ale nechápu, jak někdo může do Audi A4 v ceně 1.2 mil. Kč, vrazit levné plasty. Kiu jsem s 96 tis km prodával a i když jsme vozili menší rasu psa, dovolím si říct, že interiér byl ne zachovalý,ale téměř se rovnal původnímu stavu. Nechápu. Nebyl tam na střední opěrce ani jinde ani škrábanec, dveře, kliky a madla bez známek poškození. Když jsem prodával Alfu Romeo GT, kterou jsem si od novoty šetřil, vypadala proti tomuhle opravdu hrozně. Musím poznamenat, že tenhle typ Ceedu Comfort, se běžně nevidí na bazarech. Stál 480 tis.Kč.

Výbava : Vyhřívaný - 1.Volant, 2.sedadla, 3.zrcátka, 4.zadní, 5.přední okno./Systém ohřevu ofuku předního skla asi přes tepelnou spirálu, která příjemně vytopí v mrazech při studeném motoru i auto./klima se dá vypnout, spouští se současně/ Osvětlené pod zrcátky nástupu,výstupu do vozu, dešťový senzor, dualní klima, Handsfree Bluetooth,/při vypnutí klíčku vypne-špatné/ sklápěcí zrcátka, protiskluz, protismyk/nevhodně špatně citlivý, zhasl mive smyku na sněhu i motor na 2.rychl.stupeň pod plynem.../, samostmívací zpětné zrcátko, všechny tlačítka opravdu bezvadně a inteligentně osvětlena i při vystupování večer chvíli svítí, perfektní věc, třeba na zavření oken.

Tento Interiér Kia jak jsem zmínil, dovolím si říci a to se neříká lehce, ale opravdu špička proti tomu, co jsem měl, jako Alfa Romeo 156,a GT, Volvo V40, Peugeot 405...

Kia docela slušně svítila, ale ne zase exelentně, ale na přední LED se dalo v klidu za tmy i jezdit, Zadní svítilny LED. Vyzdvihnu tyhle řekněme začátečníky automobilizmu, že dělají denní svícení s možností rozsvícení i zadních světel. Nelíbí se mí auta, která svítí jen v předu a vzadu tma. AR Giulietta to třeba nemá jako další spousta jiných.

Auto v černé barvě a hliník kolem oken velmi slušný desing. Žádná koroze po 5 letech ani náznak i přes oděrky a jiné lišaje. Sedadla kvalitní černá látka se světlou kůží, a až teď mi došlo, že nebylo nic odřené, ošuntělé, světlejší od slunce nebo popraskané jak bývá zvykem. Trochu nechápu. Z vozu byl velmi dobrý výhled.

Motor: 1.6 CRDi...No, jsem zvyklý na trochu vyšší obsahy.1.9 a 2,4 apod. Ale průměrně 6.0 - 6.5 l/100 se dalo jezdit. Co ovšem nechápu, proč do skoro všech aut, když se pořád každý výrobce chvástá, jak málo to sežere, nedají pořádnou rychloběžku 6ku. Protože, pokud s tím jedete nad 120 km/h, žere to nepochopitelně více 7 - 7.5 litrů. Musím uznat, že motor je na šestnáctku velmi dobrý a má velmi slušný kroutící moment

Převodovka byla velmi příjemně odstupněna, jen onen 6 tý převodový stupeň mohl být více na rychlost, škoda.

Duální klimatizace chladila účinně a příjemně. V režimu AUTO se dala klima vždy vypnout, ale i v ostatních režimech, což je bezva věc.

Co bych do nebe vyzdvihnul je AUTO AIR CLEAN. Poprvé jsem měl auto, kde nemusíte hlídat zamlžení skel.
Čili vždy čisté přední okna. Pokud se něco občas vyskytlo, detekce a za chvilku bylo vidět.

Auto mělo podvozek nastaveno jako rodinný vůz, tak se v tom zatáčky nedaly jezdit jako třeba s Alfou Romeo, ale to je snad každému jasné.

Ve výbavě to má i čidla couvání, které varují akusticky.

Doporučoval bych připlatit za pojistku předního skla, výměna skla se senzorem 20 tis.Kč.

Ovšem fatální nechutná vysoce otravná kravina, přes kterou jsem se nepřenesl bylo zapnutí tempomatu.
Jak s oblibou říkávám, každý soudce by mme musel osvobodit za zabití toho vynálezce, který vymyslel, ž když chcete použít tempomat, tak musíte po každém nastartování zapnout tempomat ON a ještě musíte zmáčknout za jízdy pedál brzdy, čímž jde okamžitě hlava spolucestujících dopředu...a teprve potom vám tempomat začne fungovat. Nemusím asi podrobně líčit, jak mne tohle dovedlo nasr..!!!!!!!!!!!!!!

Ke zdi a zastřelit. Je to i důvod, proč bych si tohle auto už nikdy nekoupil. Opravdu.. Prostě to nesnesu. Jsem bohužel naučen na Ladě 1600, kde nebyla řídící jednotka a systémy, ale MOZEK, RUCE A NOHY.
/netvrdím, že je vše špatné, to vůbec nee./

Silné stránky

Comfort zimní paket, přehlednost tlačítek ovládání
Prostornost, příjemné sezení
Profi : Auto odmlžování oken
Profi: vyhřívaný volant

Slabé stránky

Špatný, přecitlivělý, protismyk
Vysocedebilní zapnutí tempomatu

Závady a opravy na autě

Výměna předních ramen v asi 40 tis km, v 90 tis. km výměna táhla stěračů, přestaly stírat, výměna tlačítka tempomatu. Kromě ramen, které jsem neměli byly ostatní výměny v záruce a bezplatně. Auto v záruce 7 let, stahuje se na vůz i při prodeji dalšímu majiteli. To zase klobouk dolů.
Jinak si nepamatuji, že bych měnil cokoliv, ani žárovku.
<
Přejít na standardní verzi stránky »