Zavřít recenzi

Opel Astra H

“Celkem slušné auto za ty peníze, ale pozor na předchozího majitele a intervaly výměny oleje, je to velice háklivé na kvalitu oleje.”
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: Z14XEP 
  • Stav km při koupi: 210 000 km 
  • Stav km nyní: 226 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 8.6
Auto je prostorné. Ale já se 2 m výšky když se opravdu pohodlně usadím za plně nastavitelným volantem a plně nastavitelnou sedačkou, tak si za mě sedne pouze dítě. Jinak musím mít sedačku zvedlou a bolí mě záda. Super je střešní okno. Kufr velkej, ne tedy jako octavie, ale skoro podobnej.
Mám 1,4 L 16V, 66kW. Nyní asi nemám plný výkon, ale jede to i tak dobře, hlavně když to točím. Horší, když je auto plné, to nechce jet kopce. Rovina v poho. jakmile ale pustím klimošku, tak jako by mi vypnuli 2 válce. Jinak vše funkční, vše v elektrice, vyhřívaní sedadel je pecka, to už budu v autě vždy chtít. Auto sedí na silnici jako přikované. Brzdy výborné, kotouče i v zadu.
Co mě štve, tak minimum odkladacích prostor, hlavně v kufru nic, ale doslova nic. Zásuvka 12V pouze pod popelníkem. A dokonce je nonstop napájena, takže se nedá využít pro kameru.
Topí to výborně, chladí to výborně. Palubní počítač je parádní, ale display se začíná kazit (vypadávají tečky)
Při studeném startu chrastí řetěz a hydroštely. Je potřeba trefit dobrý olej a měnit po 15 tis.

Silné stránky

velikost kufru a za volantem
lehká ovladatelnost
výborné brzdy
dobrá klima
dobrá spotřeba
hezký vzhled

Slabé stránky

častá výměna rozvodového řetězu
poruchy elektroniky

Závady a opravy na autě

Oprava CIM modulu - nešel klakson aniovládání rádia a menu, tak jsem to rozebral, vyčistil, namazal kontakty a hotovo, nyní to jde supr.
Výměna předních brzd kotouče + desky.
Nové pneu.
Nové svíčky, filtry, oleje.
Oprava roletky kufru.
Nyní mě čeká výměna vaček, vahadel, hydroštelů a rozvodů. Přitom vyčistim olejovou vanu a síto.
PROBOHA LIDI, NEMĚŃTE OLEJ PO 30 TISÍCÍCH KM, TO JE VRAŽDA PRO MOTOR. MAX 15.

<
Přejít na standardní verzi stránky »