Zavřít recenzi

Ford Edge SBF

“Obecně špatný servis, nedostatek kapacit v servisech a nedostatek náhradních dílů.”
  • Rok výroby: 2016 
  • Typ motoru: T9CE 
  • Stav km při koupi: 3 km 
  • Stav km nyní: 52 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 24 měs.
  • Průměrná spotřeba: 5,9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 6.0
Moc pěkné auto, dobré jízdní vlastnosti, vzhled, motor a převodovka.

Závady a opravy na autě

Za dva roky celkem 8 poruch, 30 x návštěva servisu, vozidlo asi 35 dní v servisu. Poruchy: našla otevřít schránka před řidičem, porucha klimatizace 2 x, výměna napínací kladky řemene 2x, výměna alternátoru, výměna držáku brýlí, porucha vyhřívání volantu. Pískání při rozjezdu jsem typoval na brzdu, v servisu Ford Šťastný v Č. Budějovicích ani při zkušební jízdě nezjistili, že píská napínák řemene. Ten následně způsobil, že bylo auto nepojízdné a muselo být odtaženo do servisu. Mapy v navigaci byli již u nového vozu staré, prodejce mně ujišťoval, že do půl roku budou nové. Nakonec byly za dva roky. Instalace nové mapy stála v servisu 2700 Kč.
<
Přejít na standardní verzi stránky »