Zavřít recenzi

Hyundai Santa Fe I

“Praktické, uspokojí, nenadchne.”
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 2.4 
  • Stav km při koupi: 230 000 km 
  • Stav km nyní: 250 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.0
Moje první SUV po celé řadě off road aut. Benzínový motor (107kW, licence Mitshubishi) je docela svižný, v kombinaci s trvalým pohonem všech kol je auto při nižších rychlostech docela dynamické. Ve 130km/h už lenoch. Spotřeba minimálně 10l/100km a také olej potřeba hlídat a dolévat. Auto má trvalý pohon všech kol s jedním dvojitým diferenciálem vpředu který pohání přední kola a kardan zadní nápravy, a vzadu druhý dif samosvorný. A ještě visko spojku od výstupu převodovky k zadnímu pohonu - žádná elektronika. Na silnici i za mokra či v prachu málokdy protočí kola, a v terénu není třeba nic zapínat. To je proti klasickému terénnímu autu určitá výhoda, už párkrát zamykal na Patrolu ruční odpojovače přední nápravy až v bahně, když podcenil jeho hloubku.. ale visko spojka která má nahradit uzávěrku je slabá. Na silnici dobré auto, lehký terén také zvládne.

Silné stránky

Docela bytelné auto, na podvozku nešetřili.
Trvalý pohon 4x4

Slabé stránky

Nerovnoměrná koroze, některé díly od výroby špatně
Motor má větší spotřebu oleje
Některé méně běžné ND nelze sehnat
Slabá visko spojka a absence uzávěrky a redukce

Závady a opravy na autě

Opravy po zakoupení - nové rozvody, výměna tlumičů, výměna brzd kotoučů, stabilizátor přední nápravy, ošetření koroze podvozku celkem cca 40tis. Za provozu závada elektroniky motoru - snímač klikové hřídele (odtah) a snímač ABS.
<
Přejít na standardní verzi stránky »