Zavřít recenzi

Mazda CX-3 2.0

“Hezky a spolehlivy vuz ve kterem Vam bude teplo.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2018 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 17 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.6
Po peclivem vyberu a nechuti k downsizingu motoru zustala na vyber pouze mazda s objemnym motorem. Motor je kladom tohto auta, tahne plynule od nizsich otacek. Auto skvele sedi na ceste, filtruje i odhlucnuje nerovnosti docela slusne. Dizajn se mi velice libi i uvnitr vozu. Spotreba v zime 6,8l, v lete 7,2 nebot se musi jezdit porad s klimou. Prave teplo v kabine je nejvetsim nedostatkem tohto auta, do kabiny topi velke celni sklo i motor samotny. Stejnou zkusenost mam i u Hondy, Japonci zrejme neumi odizolovat motor od kabiny. I kdyz je venku 17st. C, v aute musite mit pustenou klimu. Ta chladi navic (v porovnani s VW, Skoda) velice slabo a musite ji pustit i na 3. stupen z 8. Dalsi obrovskou nevyhodou je lak, ktery je nachylny na kazdy oderek, poskrabete jej i nechtem. Navic se na aute obejvili pri mrazech pravidelne obrazce/trhliny/vlnovky na predni kapote. Kazdy kaminek z aute pred Vama zanecha dirku. Hnus. Nepriplacejte si za cervenu red sou crystal, radej si za tu cenu auto oblepte silnou folii. Radio ma slaby signal, ploutev jako antena zjevne nestaci. Jo a garancka po prvnim roce vysla na 8000Kc, coz je docela palka.

Silné stránky

motor
dizajn
spotreba

Slabé stránky

lak
teplo v kabine
slaba klimatizace

Závady a opravy na autě

Hned od zacatku bouchani od predni napravy. Reklamace uznana a opraveno.
<
Přejít na standardní verzi stránky »