Zavřít recenzi

Audi A6 2.5tdi r5

“Spolelhlivý a pohodlný vůz s nizkou spotřebou,je to uz celkem staré auto a musite počítat že si bude říkat o častější opravy. ”
Foto 1 / 2
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru: AAT  
  • Stav km při koupi: 300 000 km 
  • Stav km nyní: 410 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 7.6
Musím říct že auto mám 3 a půl roku a byl jsem s ním i v Chorvatsku a u všech našich sousedů,tak nikdy mě to nikde nenechalo ve srabu,i přes to jak je to staré,tak jezdí skvěle,já to koupil po majitelích co se o to moc nestarali a i to jeden z důvodu proč to pořad remcá a furt se něco kazí a dává vám najevo že je čas to vyměnit,třeba teď mě zlobí topení a budu potřebovat druhé,v tomhle se kdysi vrtal nějaký homemade blbeček,který co mohl polámal a zničil a pak to nějak lepil.Co dál říct o tomhle legendárním tdi?Tak třeba to pohodlí je lepší než ve spoustě novějších aut,výbava je strohá,ale pro mě dostačující,ve předu okna v elektrice,elektrické a vyhřívané zpětné zrcátka,climatronik,tempomat.Jizdní vlastnosti jsou takové smíšené,ikdyž tam je jiné turbo které fouká od 1600 otáček a fouká až dva bary,tak je pořad tank,kterému vyhovují dálnice a i 6kvaltová převodovka se na dálnici opravdu hodí,na předjíždění je to taky jak dělané,při sešlápnutí plynu se auto mění v raketu,co se městského provozu týče,tak si to akorát po městě logicky víc papne,ale není tam žádný filtr pevných částic,ani různé blbosti jak v nových dieselech,takže městský provoz tomu neškodí .Jediné co mě opravdu štve je shánění dílu,auto jsem koupil ve stavu kde spousta věci chyběla,hlavně že tam byly xenony z Číny,maska nastříkaná celá do černého matu,žádný emblém ani na kufru a jak už jsem psal dost věci chybělo a i masku a světla jsem si sehnal originál,jediná bolest karoserie jsou spodní lišty dveří,které když jsem si kdysi na přední dveře koupil v audi tak mi je později někdo ze dveří serval a ukradl,teď už sehnat nejdou,jedině polské s to je blato co odpovídá jejich směšné ceně.Co se koroze týče,tak auto není shnilé a nikdy nebylo vyvařované,možná i proto že do roku 2008 byla audi ve Francii.Pokud narazíte na dobrý kus,tak tahle 2.5tdi pětiválec vám bude sloužit,ale musíte počítat že si bude říkat o časté nenáročné opravy,všimněte si že jsem nedělal spojku,dvouhmotu,převodovka řadí plynule bez žádných zvuků,čerpadlo mi neteče a funguje bez problému,vstřiky 764 sprint taky bez problému,turbo pořád fouká,startuje to na brnk i v mínus 20 stupňích.Nesmrtelný motor to má pokud se k tomu umíte chovat,co už není nesmrtelné jsou věci kolem motoru a tyhle auta mají 25let na hrbu a svoje nejlepší léta bez poruch mají dávno zasebou.

Silné stránky

Spolehlivost i přes to že se něco pokazí auto jede
Velmi nízká spotřeba paliva.
Pohodlí.
Velmi pěkný a přehledný interiér.

Slabé stránky

Špatně se shání náhradní díly.
Ceny některých dílů jsou úplně mimo realitu.
Málo dostupný servis.

Závady a opravy na autě

Podle dávných recenzí se tvrdí jaké je tohle spolehlivé auto s vynikacím nesmrtelným motorem :D tak tohle platilo kdysi dávno před deseti lety a více.Teď k opravám,nepovažuji za opravy že jsem dával nové žhaviče,nová autobaterie i s kabeláží a svorkama,komplet brzdy,kde kromě kotoučů i desek jsem dával nové třmeny od audi,hadičky a trubky,taky dvakrát jsem dělal rozvody,což je i slabost tohoto auta pokud to dělá někdo kdo tomu zrovna nerozumí,dále komplet generálka náprav,ramena,stabilizátory,čepy,uložení,silentbloky,obě poloosy,uložení tlumičů,tlumiče mě stejně brzy čekají,dále nový chladič vody,nový thermostat,nový spojkový válec pomocný,komplet uložení motoru,střední díl výfuku jsem musel dvakrát opravovat,sehnat kvalitní silentbloky na výfuk už nejspíš nejde,mě se v audi povedlo koupit poslední ve skladě,dále různé těsnění od ventil víka včetně těsnění od šroubů ventil víka,olejové vany,přepadová hadice od turba,repas startéru,nový alternátor a volnoběžka,nový centrální zamykání na dálku,el spínač stahování okna,gufera na klice a hřídelích,ložisko visko spojky,z vrakoviště jsem musel sehnat několik dílů spíše se jednalo o různé kryty,climatronik,světla atd...
<
Přejít na standardní verzi stránky »