Zavřít recenzi

Renault Megane 1.4

“Pokud je v dobrém stavu za slušné peníze dá se koupit”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1.4 16V 
  • Stav km při koupi: 230 000 km 
  • Stav km nyní: 300 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 let
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.6
Zdravím, auto jsem koupil s prasklým rozvodovým řemenem, zanedbaná údržba a po výměně motoru z vrakoviště naprostá spokojenost. Číst recenze tak ho nekoupím , ale bylo to za tu cenu dostupné auto s klimou. Jisté je, že různé drobné mouchy s narůstajícími kilometry se občas řeší, ale jsou to záležitosti pár stovek. U Fabie to bylo to stejný v bledě modrém a dneska má fabia 365000 a pořád jezdí, a opravy snad ještě náročnější a častější, odchází tam čepy, termostaty a v elektrice furt něco, když opravdu najezdíte 30tis ročně. Takže jsem nepoznal rozdíl, prostě auto má dnes 21 let a 300 tis. Koroze-začínají lemy, prahy, podvozek ok, předchozí majitel ho dobře ošetřil což pokud jezdíte v soli, tak bez ošetření za pár let máte díry. Měl jsem více aut, fiat, ford atd. ale jdu znovu do Renaultu. Pokud ho poznáte, jste malinko šikovní nepotřebujete jezdit do servisu s každou prkotinou. Kdo si ale na autě nic neudělá, nevymění ani žárovku a pod. nebo nějaké čidlo, tomu ho nemohu doporučit. Naše servisy to znají a zneužívají to proti obyčejným uživatelům a za každou blbost si nechají řádně zaplatit, a to nemluvím o tom značkovém, který je nekřesťansky předražený, výměna manžety na poloose mi řekli 3500,-, nová poloosa v eshopu 1100,- výměna jednoduchá za hodinu jsem to měl. Takže shrnutí, každé auto má něco, záleží na kusu a na majiteli jak se stará od nového vozidla. Elektronika zlobí občas všude, hlavně pokud se tam dostane vlhkost tak katastrofa, ať je to fabia nebo Renault.

Závady a opravy na autě

Poloosa, brzdy, a drobnosti. čidla a pod.
<
Přejít na standardní verzi stránky »