Honda Civic 1.4is
“Velmi spolehlivý vůz,stačí jen hlídat spotřební věci,pravidelně je měnit a nikdy nezklame,navíc řízení dokáže vykouzlit úsměv ve tváři.”
- Rok výroby: 1996
- Typ motoru: D14Z4
- Stav km při koupi: 70 000 km
- Stav km nyní: 91 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
1 rok
- Průměrná spotřeba: 6 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to skok přejít z A6 do civicu 1.4 66kw 😀 ale upřímně bylo to to nejlepší co jsem mohl udělat a vydal se pro měj na 400km dlouhou cestu.Civica jsem koupil po prvním majiteli s veškerou dobovou dokumentací i se serviskou z Hondy do poslední chvíle a s ověřeným nájezdem něco málo přes 70000 kilometrů a hlavně bez koroze,což je těchto aut velmi těžké,jako bonus navíc byl originál bodykit od MS design a nerezový výfuk s lehce laděným zvukem.Civic není vůbec nepohodlný,jízdní vlastnosti jsou více než uspokojivé,jednoduché ovládání od převodovky až po řízení,podvozek není nějak extra tuhý jak by člověk čekal a do zatáček to drží jak příbité,výbava dostačující,sice nemám vyhřívané sesle a volant,ale okna v elektrice,zpětné zrcátka v elektrice a vyhřívané a mám i funkční klimatizaci,která chladí výborně,ale z celkem svižného hatchbacku dělá výkonově naftu bez turba 😀 Co se spotřeby týče,tak se pohybuju někde mezi 6 až 8l kdy jednou týdne jezdím dálnice a tam si vezme trochu víc,chybí šestý kvalt 😀 a na dálnici je to hlučnější,ale to kvůli nerezovému výfuku s koncovým tlumičem WM sport,takový decent zvuk nic uřvaného.Co se brzd týče tak vzadu jsou bubny,nebrzdí to špatně,ale řídím i jiné auta brzdí o něco lépe než Honda.
Silné stránky
Spolehlivost.
Nízké náklady na údržbu.
Ovládání.
Slabé stránky
Hlučnost v kabině ve vyšších otáčkách.
Slabá ochrana proti korozi.
Závady a opravy na autě
😀 závady na Hondě,to zní tak vtipně,no jediné co,tak protože tam jsou angeleyes světlomety,tak zářovky a dvakrát mi rádio značky Beng spálilo pojistku,to jsou jediné věci co mě za rok na cestě překvapily.Takže za 20 tisíc kilometrů jen klasická údržba,svíčky,olej s filtrem po 10 tisíci a jezdí na 5W40 kdy na dálnici si malinko oleje vezme,za 10 tisíc jsem dolil cca 2l. Dále filtry jako kabinový,palivový a vzduchový jsem dal do airboxu k&n,dále čepy řízení,nové pneumatiky a teď mě čeká ještě preventivně doplnění klimatizace a to je vše 😀 na podzim pak preventivně nová baterka,výměna chladicí kapaliny a ochrana karoserie vyvoskováním.