Zavřít recenzi

Nissan Note 1.2

“Nissan Note bych si koupil znovu, v současné produkci Nissanu nic podobného není. Navíc Renault... ”
  • Rok výroby: 2016 
  • Typ motoru: 1.2 
  • Stav km při koupi: 5 km 
  • Stav km nyní: 65 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 let
  • Průměrná spotřeba: 5.1 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 6.6
Jak si každý může zjistit, jedná se v podstatě o hatchback velikosti horní hranice dnešní B třídy, alespoň délkou 410 cm. Šířka do 170 cm mě neobtěžuje, naopak. Auto je uvnitř prostorné, při výšce 190 cm se za volant posadím bez problémů, i když je stavitelný jen výškově a sedadlo výškově stavitelné není. Za sebe si pak sednu na délku pohodlně s velkou rezervou. Kufr 300L je docela skladný, no 300L, oktávka to není.
Výbava je základ + balíček klima - rádio, 4 repro. K tomu je multifunkční volant s ovládáním radia, telefonu, tempomatu a omezovače. Ne že bych to používal, ale je to tam. Tedy je zde i handsfree s bluetooth připojením. Centrál s dálkou, el. okna vpředu. Výbava je na tu dobu, třídu a cenu auta velmi pěkná. Navíc je jen klima a okolostojíčnosti byly s ní v balíku. Už je zde stop-start, to se vypne po nastartování, že, ale musíte vždy znovu. Také TPMS systém v kolech bych mít nemusel. Zatím funguje. V autě nebyla rezerva, jen opravná sada s kompresorem, takže jsem si u prodejce hned před koupí objednal disky, hever, asi i klíč na kola, už nevím, možná se nedodává ani ten, vyhodil jsem vanu z kufru a plnohodnotnou rezervu vozím. Místo na ní tam je.
Motor 1.2 atmosféra (dělal se i s mechanickým dmychadlem), tříválec, trochu chrčí, jinak velmi kultivovaný, má těžký setrvačník - dobré řešení, má pěknou charakteristiku (80k, 110 Nm), papírově to nevypadá, ale jede slušně a za dobrou spotřebu. Převodovka asi už Renault, slušná.
Jízdní vlastnosti mírně krabicoidní, ESP se v ostrých zatáčkách vtírá i za sucha, ale třeba na kluzku funguje velmi dobře. Přesto se na okreskách dá jet velmi svižně. Z komfortu pružení nejsem úplně nadšen, mohlo být lepší.
Závady jsem popsal, to LED světlo odejít nemuselo, ale stává se i jinde a docela prý běžně, je to Valeo, Japonsko to bohužel nevidělo, stejně jako celé auto (výroba v Anglii), tak se to holt musí skousnout. Distupnost dílů, mám zkušenost jen se sklem do zrcátka, které bylo v místním obchodě velmi rychle a levně. Ta LEDka bohužel jen jako originální díl byla také dodána, ale už ne rychle a levně. Ovšem proti ceně u prodejce Nissan (4575,- Kč), jsem ji pořídil ještě levně.
Auto je to dobré, na nic si nehraje, asi proto už se nevyrábí.


Závady a opravy na autě

Asi po 5ti letech začal chrastit zadní tlumič výfuku, posléze se upravilo na míru únosnou, zatím neřešeno.
Po 6ti letech odešlo třetí LED brzdové světlo.
<
Přejít na standardní verzi stránky »